Jeg kan i hvert fald forestille mig at sæson 5 tager en (endnu) mørkere og mester dyster drejning. Jeg synes det var et ret fedt twist i 4'eren og jeg kunne godt forestille mig at Dexter bliver den nye Harry - altså han er nødt til at "redde" sin søn.
Mange spekulerer i om Rita vil dukke op som "spøgelse" ligesom Harry...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ikke så dum en teori med Rita, selvom jeg nu hører til dem der gerne ville af med hende. Jeg er bare bange for at Dexter nu ikke får tid til det han er bedst til :)
En mere dyster drejning ville heller ikke være dårlig!
Tror du den springer nogle år i tid, for at sønnen kan vokse lidt op og Dexter dermed kan tage en Harry-rolle?
Umiddelbart tror jeg den fortsætter hvor de slap, og jeg tror det kommer til at handle om at han skal finde en balance mellem at være en god far - ikke kun overfor Harrison men også overfor Astor og Cody som jo kun har ham nu - og så dét at han er vred og ønsker at hævne sig på hele verden. Måske hans trang til at dræbe vokser?
Bare en teori :)
En mulighed er måske også at Debra fortsætter med at bore i Dexters fortid og hans bror; "The Ice truck Killer" - måske hun endda finder ud af hvad Dexter er ;)
Har også spekuleret over hvad Debra kunne finde på. I sæson 1 hvor Dex stopper Brian i at dræbe hende, er det klippet sådan at det kan se ud som om at Debra vågner og ser Brian, og måske også Dexter??? Og at hun har dækket over ham lige siden...
Men det er nok lidt langt ude eftersom der er gået 3 sæsoner siden det skete... :)
#1 DJAS 14 år siden
Er netop blevet færdig med Dexter s. 4, phew, sikken slutning :)
Der er mange rundt omkring i fora der er glade for at Rita du endelig er af vejen.
Men hvad tror I der kommer til at være det store plot i sæson 5?
- At hans søn viser tegn på at være ligesom Dexter nu han selv har vidnet sin mors mord,
- At Dexter nu er full-time dad at han nu ikke har tid til sine nattelige besøg hos ofre,
Eller du har måske noget insiderviden du vil dele med os?
Skriv det her i tråden og lad os se hvad der sker, her ca. 6måneder før sæsonstart...
#2 wimmie 14 år siden
Jeg synes det var et ret fedt twist i 4'eren og jeg kunne godt forestille mig at Dexter bliver den nye Harry - altså han er nødt til at "redde" sin søn.
Mange spekulerer i om Rita vil dukke op som "spøgelse" ligesom Harry...
#3 DJAS 14 år siden
Ikke så dum en teori med Rita, selvom jeg nu hører til dem der gerne ville af med hende. Jeg er bare bange for at Dexter nu ikke får tid til det han er bedst til :)
En mere dyster drejning ville heller ikke være dårlig!
Tror du den springer nogle år i tid, for at sønnen kan vokse lidt op og Dexter dermed kan tage en Harry-rolle?
#4 wimmie 14 år siden
Bare en teori :)
#5 chronaden 14 år siden
#6 DJAS 14 år siden
Håber det bliver mere spændende end at han blot skal være far for 3 :)
#7 wimmie 14 år siden
Riiiiiiight ;)
Ja, vi kan jo håbe at der kommer en ny og cool seriemorder ind i billedet :D
#8 wimmie 14 år siden
#9 DJAS 14 år siden
Har også spekuleret over hvad Debra kunne finde på. I sæson 1 hvor Dex stopper Brian i at dræbe hende, er det klippet sådan at det kan se ud som om at Debra vågner og ser Brian, og måske også Dexter??? Og at hun har dækket over ham lige siden...
Men det er nok lidt langt ude eftersom der er gået 3 sæsoner siden det skete... :)
#10 kasperfmn 14 år siden