Gravatar

#21 wimmie 14 år siden

Som sagt så tvivler jeg på at serien vil springe år frem i tiden. For det første vil det slet ikke være i stil med serien og for det andet vil de være nødt til (mere eller mindre) at skrive Astor og Cody ud af serien også... Ellers skulle de spilles af nogle andre, og det ville da stinke ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 Riqon 14 år siden

#21 - who the fuck are astor and cody? Jaja, ved jo godt, det er børnene, men de er da bare så lige meget - håber han sender dem på en fundamentalistisk kostskole i første afsnit af næste sæson. :P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#23 Collateral 14 år siden

Fatter ikke hvad folk har imod Rita. Jeg syntes hun var et udemærket modstykke til Dexter, og blev virkelig rørt af slutningen på 4. sæson. Jeg syntes det er trist hun er ude af serien, og jeg syntes yderligere at det var en meget dyster note 4. sæson sluttede på. Ikke at det gør noget selvfølgelig, men wow.
Dexter er en fantastisk serie, og jeg syntes alle karaktererne deri er interessante, og velspillede.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#24 HonoDelLoce 14 år siden

Rita er en MILF - og sådan er det bare !

Men røv-irriterende i Dexter..

Med det sagt, så var jeg et stort spørgsmålstegn da hun blev aflivet i S4.. Jeg tror jeg sad og stirrede i en halv smøgs tid.. Den havde jeg slet ikke set komme..

Mht S5, så håber jeg dælme heller ikke, at de hopper for meget i tiden.. En Dexter med lyst til hævn, men ingen at vende den imod kunne være meget interessant.. Han må for min skyld gerne slække lidt på Harry's Code - som han vel ret beset allerede har ændret lidt på og gjort det til hans egen :)

Det bedste i den serie kommer nu frem, når Dexter får lidt moralske kvaler (selvom han bliver ved med at påstå han ikke er i besiddelse af menneskelige følelser :D)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 DJAS 14 år siden

For lige at springe til noget andet:

Kunne det være et twist at det slet ikke er Trinity der har slået Rita ihjel ?
Gravatar

#26 HonoDelLoce 14 år siden

DJAS (25) skrev:
For lige at springe til noget andet:

Kunne det være et twist at det slet ikke er Trinity der har slået Rita ihjel ?

Det læste jeg også en masse der spekulerede i for noget tid siden i på imdb - men min holdning er nu engang, at så bliver det kun et tvist for tvistets skyld og fordi de ikke kan finde på noget originalt..

Men det tror jeg nu heller ikke de gør (altså, bruger det tvist :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#27 Riqon 14 år siden

#25 - Hvis du genser den sidste scene mellem Dexter og Trinity med den ekstra oplysning i hænderne, at han har fået ram på Rita, så ser du også, hvordan det kommer til udtryk i de ting han siger - uden at Dexter opdager det. Den ville være svær at dreje, og jeg tvivler på, at resultatet ville være en lige så god historie.
Gravatar

#28 Riqon 14 år siden

Mit verdensbillede faldt sammen, da det lige gik op for mig, at Michael C. Hall (Dexter) i virkeligheden er gift med Jennifer Carpenter (Debra). Desuden har han kræft og har mistet håret på grund af kemoterapi. (Hm, gad vide om det har noget at sige i forhold til serien.)
Gravatar

#29 Riqon 14 år siden

[url= Benz can be pretty funny, though.[/url]
Gravatar

#30 Collateral 14 år siden

#28: Det ser dog ud til at han klarer den, da det er en kræfttype der kan kureres, ifølge flere nyheder på nettet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: