Gravatar

#21 PredatorX 14 år siden

the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire
the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire the wire
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 PredatorX 14 år siden

... the wire
Gravatar

#23 PredatorX 14 år siden

Og efter fem ganges gennemsyn har den stadig ikke mistet sin kraft. Dét er sgu kvali
Gravatar

#24 Skeloboy 14 år siden

Så det jeg hører jer sige er, at The Wire er god?...
Gravatar

#25 PredatorX 14 år siden

Skeloboy (24) skrev:
Så det jeg hører jer sige er, at The Wire er god?...

Tjooeeeh altså
Gravatar

#26 Bony 14 år siden

Jeg kan varmt anbefale "Firefly" og "Life On Mars".
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#27 jessup 14 år siden

Det ser ud til jeg snart må tjekke the wire ud.

#8 så første afsnit og var ikke imponeret, men jeg må se et par afsnit mere åbenbart.

I sticom genren vil jeg gerne fremhæve Gervais serier og en efterhånden ældre sag Strangers with candy (ikke filmen) med bla. Stephen Colbert og Amy Sedaris
This is just until June
Gravatar

#28 sluppermand 14 år siden

Flight of the Conchords
Curb Your Enthusiasm
Extras
The Office
Mad Men
Deadwood
The Wire
The Sopranos
Seinfeld
Monty Python's Flying Circus
Twin Peaks
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#29 MouseMickey 14 år siden

#27 The Wire er som en god roman man skal lige læse de første kapitler inden man kommer rigtig igang.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#30 Spanner 14 år siden

Bredvig (29) skrev:
#27 The Wire er som en god roman man skal lige læse de første kapitler inden man kommer rigtig igang.

Han henviser til True Blood
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: