Gravatar

#31 davenport 14 år siden

Star Trek Enterprise
Hvis du ikke er bekendt med universet, er det bestemt ikke et ringe sted at starte. Man får det faktisk helt fra starten, og i modsætning til hvad mange siger, er det er spændende og fantastisk serie. - Ikke så trekkie-agtif imo.

(Hvorfor undskylder man egentlig altid vedr. Star Trek??? Som om det er en pinlig kønssygdom.. Det er FEDE serier!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 filmz-jonasgr 14 år siden

Og hvis du på et eller andet tidspunkt for lyst til noget komedie bør du se Arrested Development. Det er den sjoveste nyere serie jeg har set. Det er meget anerledes end andre serie og kan næsten ikke beskrives så langt ude er det en gang imellem.

Og så var jeg også ret glad for Veronica Mars som ikke er en typisk teenage serie, selv om den for det meste omhandler teenagere og foregår i det miljø. Det er en intelligent skrevet thriller/krimi/dramaserie med en brilliant Kristen Bell i hovedrollen.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#33 Yoda 14 år siden

#31

Man er en tøs, en hvalp, hvis man undskylder for "Star Trek" - der er INTET at undskylde for!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#34 filmz-jonasgr 14 år siden

Så længe man ikke siger trekkie er det helt i orden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#35 davenport 14 år siden

Nej men det gør man faktisk tit. Man skal tit forsvare, at man synes det er fedt. Jeg måtte bearbejde min svorger en tid, før han faldt til patten. Nu er han hooked!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#36 Åkepool 14 år siden

Hvad med "The Wire", er der nogen der ved om den er noget værd?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#37 filmz-Bruce 14 år siden

#36 Jep! Super! Utroligt han kan balancere på den måde!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#38 PredatorX 14 år siden

bruce (37) skrev:
#36 Jep! Super! Utroligt han kan balancere på den måde!!!


Nu skal du ikke ødelægge vores fine The Wire tråd bare fordi du ikke gider se den Bruce! :-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#39 filmz-Bruce 14 år siden

#38 Det gider jeg også godt ......... en dag prisen er rigtig :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#40 PredatorX 14 år siden

bruce (39) skrev:
#38 Det gider jeg også godt ......... en dag prisen er rigtig :)


Ja, de kunne også godt tage at udgive den på blu-ray :-D Evt som en limiteret 1:100 box-set udgave af Baltimore.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: