Star Trek Enterprise Hvis du ikke er bekendt med universet, er det bestemt ikke et ringe sted at starte. Man får det faktisk helt fra starten, og i modsætning til hvad mange siger, er det er spændende og fantastisk serie. - Ikke så trekkie-agtif imo.
(Hvorfor undskylder man egentlig altid vedr. Star Trek??? Som om det er en pinlig kønssygdom.. Det er FEDE serier!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og hvis du på et eller andet tidspunkt for lyst til noget komedie bør du se Arrested Development. Det er den sjoveste nyere serie jeg har set. Det er meget anerledes end andre serie og kan næsten ikke beskrives så langt ude er det en gang imellem.
Og så var jeg også ret glad for Veronica Mars som ikke er en typisk teenage serie, selv om den for det meste omhandler teenagere og foregår i det miljø. Det er en intelligent skrevet thriller/krimi/dramaserie med en brilliant Kristen Bell i hovedrollen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nej men det gør man faktisk tit. Man skal tit forsvare, at man synes det er fedt. Jeg måtte bearbejde min svorger en tid, før han faldt til patten. Nu er han hooked!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#31 davenport 15 år siden
Hvis du ikke er bekendt med universet, er det bestemt ikke et ringe sted at starte. Man får det faktisk helt fra starten, og i modsætning til hvad mange siger, er det er spændende og fantastisk serie. - Ikke så trekkie-agtif imo.
(Hvorfor undskylder man egentlig altid vedr. Star Trek??? Som om det er en pinlig kønssygdom.. Det er FEDE serier!)
#32 filmz-jonasgr 15 år siden
Og så var jeg også ret glad for Veronica Mars som ikke er en typisk teenage serie, selv om den for det meste omhandler teenagere og foregår i det miljø. Det er en intelligent skrevet thriller/krimi/dramaserie med en brilliant Kristen Bell i hovedrollen.
'Cause I'm evil"
#33 Yoda 15 år siden
Man er en tøs, en hvalp, hvis man undskylder for "Star Trek" - der er INTET at undskylde for!
#34 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#35 davenport 15 år siden
#36 Åkepool 15 år siden
#37 filmz-Bruce 15 år siden
#38 PredatorX 15 år siden
Nu skal du ikke ødelægge vores fine The Wire tråd bare fordi du ikke gider se den Bruce! :-D
#39 filmz-Bruce 15 år siden
#40 PredatorX 15 år siden
Ja, de kunne også godt tage at udgive den på blu-ray :-D Evt som en limiteret 1:100 box-set udgave af Baltimore.