Gravatar

#31 PredatorX 11 år siden

Hold dig fra Scrubs, Community, King of Queens, Everybody loves Raymond og lignende serier da de er indbegrebet af umorsomhed.

Modern Family, Arrested Development, Seinfeld og Curb your enthusiasm kan anbefales.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#32 doom WAD 11 år siden

#1: Dynasty, Dallas, Babylon V, En Gang Strømer og En By i Provinsen passer alle udmærket på dine præferencer.
Gravatar

#33 Kaka 11 år siden

Låner lige din tråd @Romance, da det ville være dumt at oprette en ny :)

Jeg har lige købt mig til den danske version af Netflix, og efter at have set både The Walking Dead og Survivors er jeg lidt død. Jeg mangler en god serie! :)

Kan i anbefale nogle? Hvad synes i om fx the Breaking Bad? :)
Gravatar

#34 Neranders 11 år siden

Af serier på Netflix: Sherlock og Firefly! Hold dig fra Legend of the Seeker.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#35 inflector 11 år siden

Breaking Bad er super, den er helt sikkert et syn værd. Det samme kan siges om Sons of Anarchy.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#36 Collateral 11 år siden

Og hvis du har brug for lidt humor er første sæson af førnævnte serie "Modern Family" også derinde.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#37 Riqon 11 år siden

Sherlock, selv om
den slutter lige lovlig cliffhanger-agtigt på netflix ;P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#38 Åkepool 11 år siden

Kaka (33) skrev:
Hvad synes i om fx the Breaking Bad? :)


Jeg er gået i stå efter de første tre episoder, men har hørt at den netop efter det, begynder at blive rigtig fed, såååå.....
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#39 doom WAD 11 år siden

Jeg gik i stå ved den episode hvor han jagter en flue i laboratoriet over et helt afsnit. Da mistede jeg simpelthen interessen for at se videre. Men hvis nogen siger, at den får momentum derefter, så kan det da godt være, at jeg Netflix'er videre på den ved lejlighed.
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 11 år siden

Full House!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: