Gravatar

#1 Åkepool 13 år siden

Nu har jeg i et stykke tid set, at "Lulu & Leon" kører for fulde gardiner på DR1.

Det undrer mig, da det er jo en serie der for ikke så længe siden kørte på TV3 og jeg er af den overbevisning, at jeg aldrig før har set at enten DR eller TV2, viser noget der er produceret af en anden dansk kanal (det kan være det er sket før, jeg har bare ikke set det).

Er der nogle der kan forklare mig, hvordan det kan være, at DR pludselig viser en TV3 serie?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 chandler75 13 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 Åkepool 13 år siden

Det var hurtigt, tak for det :)

Jeg havde da ret i, at jeg ikke havde set sådan en deal før:

Det er ikke tidligere sket, at en public service-station har købt en tv-serie af en kommerciel station.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 Skeloboy 13 år siden

Det er straks svære at forklare, hvorfor det var så anmelderrost :)
Gravatar

#5 Åkepool 13 år siden

Skeloboy (4) skrev:
Det er straks svære at forklare, hvorfor det var så anmelderrost :)


Hmm, jeg synes nu at den var ganske ok. Men det hjælper vel altid, at man kan li' de to hovedrolleindehavere.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 13 år siden

Endnu en grund til at sætte sig imod den latterlige licens her i landet..

Ikke nok med, at den er alt for dyr i forhold til det lort, man for det meste får til gengæld, og man ikke kan fravælge den, hvis man alligevel ikke benytter sig af de "services", de mener at tilbyde, så går pengene nu til at opkøbe serier, der ikke engang er voldsomt populære?

Man har vel glemt at tænke i nye manuskripter og gode idéer mens man var ved at bygge verdens dyreste hus til ingen verdens nytte..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 Nicki52 13 år siden

#1
Hvis første sæson bliver en succes på Danmark Radio, kommer de også med en anden sæson.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8 El vez 13 år siden

Nicki52 (7) skrev:
#1
Hvis første sæson bliver en succes på Danmark Radio, kommer de også med en anden sæson.


http://modmyi.com/images/pauldanielash/CaptainObvi...

:D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 Åkepool 13 år siden

El vez (8) skrev:
http://modmyi.com/..


Ha ha :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: