Gravatar

#41 Highland Park 15 år siden

#40: Du kan jo skynde dig at ringe ind til P3. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#42 elwood 15 år siden

hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43 Æsop9000 15 år siden

#40
så kan vi endelig få afklaret det spørgmål med om hvor hvor udgaver af Gremlins themet der blev brugt i troldspejlet, som vi snakkede om sidste år.


Jeg vil mene at Troldspejlet i starten brugte det originale Gremlins-theme til slut-teksten, som her (4 minutter inde):
For den er den samme som blev brugt i traileren til 2eren:
og 1eren:


mens senere vil jeg tro at troldspejlet lavede vel deres egen version af gremlins themet og brugte den i introen, som her:

Den lyder anderledes end den originale, og jeg har ikke kunnet finde den andre steder, så jeg vil da tro at troldspejlet selv har lavet den version. eller det er ihvertfald mit bud :-)

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#44 elwood 15 år siden

#43 Ja der er hvertfald en tydlig forskel på de to themes.

Themet fra starten af 90'erne er også ret fedt, mener det var den intro de lavede på Amiga, men er ikke hel sikker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45 Michael Andersen 15 år siden

[url=

Hey hey så var det som jeg huskede det. I starten brugte de temaet fra "Gremlins" - tak for beviset, narkonøgle.

Men sidenhen gik de over til, og som de stadig gør i dag, Goldsmiths [url= af Gremlins-temaet til "Gremlins 2", som spiller under rulleteksterne til den film.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#46 Æsop9000 15 år siden

#45 - Ok, jeg vidste ikke engang at Goldsmith havde lavet en opdateret udgave af gremlins-themet. Jeg troede det var Troldspejlet selv. Jamen nu giver det alt sammen mening.
Tak for at den oplysning :-)
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#47 elwood 15 år siden

Jamen nu giver det alt sammen mening.


[url= A Cookbook![/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: