Gravatar

#1 isteen 15 år siden

Jeg så gerne:

Stargate SG1
Dollhouse
Fringe
Torchwood
Pushing Daisis
Sanctuary
Sons Of Anarchy
True Blood
Primeval (sæson 2, første sæson er sendt hele to gange i år)

Og hvis der endeligt skulle genudsendes noget, ville jeg gerne gense:

Over There
Hotellet
Damages
Landsbyen


Og så glæder jeg mig til Livvagterne på DR
Gravatar

#2 Bobby Singer 15 år siden

Det kunne være så fedt, hvis tv 2 eller dr 1 satsede på Supernatural, som deres udenlandske serie i bedste sendetid, så kunne den erstatte Desperate Housewifes eller 28 sæson af 24. Det kommer selvfølgelig aldrig til at ske, men man har vel lov at håbe, så ville der også være flere folk, der fik øjnene op for denne lille perle af en serie. :)
Idjit
Gravatar

#3 Skeloboy 15 år siden

Weeds med Mar-Louise Parker...fordi hun er smuk og knaldhamrende god:)
Gravatar

#4 Spanner 15 år siden

Sons of Anarchy
Breaking Bad

Disse ville jeg gerne se danske seere introduceret til.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 filmz-Bruce 15 år siden

Ingen, for jeg holder ikke øje med, hvad der kommer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 wimmie 15 år siden

#5 hehe....Same here. Jeg har ikke engang TV-kanaler og aner ikke hvad der efterhånden er blevet sendt og hvad der ikke er ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 MouseMickey 15 år siden

Serier skal ses på dvd eller blu-ray
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#8 Bobby Singer 15 år siden

# 7
Det selvfølgelig rigtigt, men det ved den brede befolkning bare ikke endnu og en god måde og gøre dem opmærksomme på andre lidt anderledes og mærkbart bedre serie end de 2-3 stykker de er vandt til er visse dem i tv.
Idjit
Gravatar

#9 chandler75 15 år siden

Jeg er nu ikke så meget for at købe serier på dvd, medmindre der er tale om kortere mini-serier (fx. "The Singing Detective") - de fylder for meget og det er begrænset, hvor mange gange man får dem set.

Jeg er derfor glad for, at der sendes serier på tv, og jeg plejer at have en eller to serier, jeg følger - siden "The West Wing", "Six Feet Under" og "The Sopranos" er stoppet, har der dog ikke været nogen, der har bidt sig fast.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 MouseMickey 15 år siden

Synes nu at det er meget bedre at se dem på dvd, da jeg selv kan bestemme hvornår jeg vil se det. Synes ikke det er så fedt at man er nødt til at tænde tv'et på et bestemt tidspunkt for at følge med i en serie, og man kan også nemt gå glip af et afsnit.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: