Jah selvfølgelig er det Micheal C. Hall og Julie Benz inkl. den person i din spoiler der løfter hele første sæson, men synes nu ikke at der ligefrem er "flere" af hans kollegaer man kan krumme tær over. De fleste spiller ganske udemærket i mine øjne.
Ja det var en fed scene den til sidst :) Så bare vent til sæson 2, og se hvor spændende det bliver! Nogle gange er det bare ved at blive for meget :D altså fordi det er så spændende.
Du mener "Lt. Maria Laguerta" ik? Ville også have skrevet hende ind i min post i #42, at hvis der var nogen personer der godt kunne undværes, så skulle det nok være hende :) Kan så skuffe dig med at hun er med i alle afsnit af 2. sæson hvis du ikke vidste det :P
Men så galt igen er det heller ikke, og ja, bare glæd dig :D
Hvis du er i humør til lidt sit-com så ta og check It's Always Sunny in Philadelphia ud! Har lige fået set sæson 1 og 2 igennem og det er godt nok en rigtig sjov serie!
#45 Hehe jah, men hvis man kigger inde på imdb får man hurtigt øje på at hun medvirker i 24 afsnit hehe.
Jo sæson 2 blev færdig d.16 december. Så tjah, der burde vel ikke gå alt for lang tid :) men har ikke lige styr på hvor længe der plejer at gå før serier kommer på DVD.
Jeg er også blevet ret glad for den:-) Den er meget enkel og uden de store dramatiske udsving til at starte med, men man ender med at blive ret glad for personerne i længden.
#41 elwood 16 år siden
Hmm men ja nyt spin, en Lesbisk morder kunne sikert også blive intressant 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 icetea 16 år siden
Jah selvfølgelig er det Micheal C. Hall og Julie Benz inkl. den person i din spoiler der løfter hele første sæson, men synes nu ikke at der ligefrem er "flere" af hans kollegaer man kan krumme tær over. De fleste spiller ganske udemærket i mine øjne.
Ja det var en fed scene den til sidst :) Så bare vent til sæson 2, og se hvor spændende det bliver! Nogle gange er det bare ved at blive for meget :D altså fordi det er så spændende.
#43 elwood 16 år siden
Ja jeg så traileren for sæson 2, og det ser unægtelig spændende ud 8-)
#44 icetea 16 år siden
Du mener "Lt. Maria Laguerta" ik? Ville også have skrevet hende ind i min post i #42, at hvis der var nogen personer der godt kunne undværes, så skulle det nok være hende :) Kan så skuffe dig med at hun er med i alle afsnit af 2. sæson hvis du ikke vidste det :P
Men så galt igen er det heller ikke, og ja, bare glæd dig :D
#45 elwood 16 år siden
Oh well jeg overlever hende nok, hmm hvornår kommer sæson 2 på DVD mon, har de ikke lige først afsluttet sæson 2 nu her i USA ?
#46 filmz-Bartman 16 år siden
#47 DarkLight 16 år siden
Historien om 4 venner, som forsøger at klare sig i Hollywood, er ganske enkelt genial.
En af personerne som virkelig skinner igennem er Jeremy Piven som Ari Gold. Et lille forsmag på en af hans mange [url=
#48 icetea 16 år siden
Jo sæson 2 blev færdig d.16 december. Så tjah, der burde vel ikke gå alt for lang tid :) men har ikke lige styr på hvor længe der plejer at gå før serier kommer på DVD.
#49 PredatorX 16 år siden
Jeg er også blevet ret glad for den:-) Den er meget enkel og uden de store dramatiske udsving til at starte med, men man ender med at blive ret glad for personerne i længden.