#11 - Så er vi to. Prison Break er plot twist på plot twist på plot twist, og det kan blive noget så kedeligt i længden - specielt når de bliver mere og mere forudsigelige. Spørgsmålet er om der nogensinde kommer en resolution... jeg tvivler. Prison Break er vel det tætteste man kommer på en prime time sæbeopera.
Han er en sociopatisk seriemorder, der myrder forbrydere om natten og arbejder som blood spatter analyst for Miamis politi om dagen.
Den har en god sort humor, som især leveres igennem Dexters voiceover når han observerer menneskerne omkring ham og rationaliserer over de underlige ting, som følelser får mennesker til at gøre.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Dexter er en rigtig god serie, men selvom jeg også i øjeblikket befinder mig i lidt af en "Dexter" rus, så vil jeg alligevel anbefale The Wire. Det er simpelthen så fantastisk en serie. Hvis du er til dybere, komplekse og meget indholdsrige serier, så er "The Wire" vejen frem. Sammen med "Carnivale" betragter er "The Wire" i mine øjne den bedste serie jeg nogensinde har oplevet.
Vær dog opmærksom på, at det er en temmelig svært tilgængelig serie, der kræver en god portion tålmodighed og koncentration. Til gengæld bliver man, som med andre af HBO's serie, også slugt af serien når først man har fået styr på sagerne.
Jeg syns helt sikkert i sku ta og checke "Damages" ud.. det er virkelig end af de eneste serier fra "den nye sæson" fra USA hvor jeg virkelig har siddet og ventede til næste uge.. Så vidt jeg ku se er 3+ startede med at sende det (på et FUCKED UP tidspunkt! Come on, det er jo Glenn Close!) men hvis der er nogen der ka nå det så hop med på vognen!
Nok de 3 jeg ville vælge, kan faktisk bedst lidt Jericho.
Battlestar Galactica var jeg ret skuffet over og jeg har set de fleste sci-fi serier. Første sæson var okay - selve historien var ret interessant, lidt melankolisk stemning over det hele. Men serien kører har kørt i selvsving ligesiden. Hende der er en cyclon...eller er hun, hun er ond...eller er hun...nu døede hun..hov der er en mere....
videre til næste plot....ham der er en cyclon...eller er han....osv gaab. Måske det bare er mig men har lidt på fornemmelsen at BSG kører på sidste vers.
Heroes er også en god serie og er da seværdig men ikke så god som mange gør den til efter min mening, så vil jeg faktisk hellere foretrække Dexter den har lidt mere kant og har en noget mere original ide :)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 Michael Andersen 17 år siden
#12 filmz-ataris 17 år siden
#13 icetea 17 år siden
#14 davenport 17 år siden
#15 Spanner 17 år siden
Den har en god sort humor, som især leveres igennem Dexters voiceover når han observerer menneskerne omkring ham og rationaliserer over de underlige ting, som følelser får mennesker til at gøre.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#16 ks 17 år siden
Vær dog opmærksom på, at det er en temmelig svært tilgængelig serie, der kræver en god portion tålmodighed og koncentration. Til gengæld bliver man, som med andre af HBO's serie, også slugt af serien når først man har fået styr på sagerne.
#17 filmz-Bartman 17 år siden
#18 filmz-grev_michal 17 år siden
Jericho
Life on Mars
Nok de 3 jeg ville vælge, kan faktisk bedst lidt Jericho.
Battlestar Galactica var jeg ret skuffet over og jeg har set de fleste sci-fi serier. Første sæson var okay - selve historien var ret interessant, lidt melankolisk stemning over det hele. Men serien kører har kørt i selvsving ligesiden. Hende der er en cyclon...eller er hun, hun er ond...eller er hun...nu døede hun..hov der er en mere....
videre til næste plot....ham der er en cyclon...eller er han....osv gaab. Måske det bare er mig men har lidt på fornemmelsen at BSG kører på sidste vers.
Heroes er også en god serie og er da seværdig men ikke så god som mange gør den til efter min mening, så vil jeg faktisk hellere foretrække Dexter den har lidt mere kant og har en noget mere original ide :)
#19 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#20 filmz-yoshimura 17 år siden