Gravatar

#1 filmz-yoshimura 17 år siden

Ja, nu er der jo ikke så meget aktivitet i denne nye kategori, så jeg tør godt oprette en tråd af mindre seriøs art.

Jeg har en del serier på hylden og på min ønskeliste, men jeg ved ikke, hvor jeg skal starte. Jeg lister de umiddelbart mest interessante serier op, og så kan I jo komme med et bud på, hvilken rækkefølge, jeg skal se dem i (eller hvilke af dem, jeg skal holde mig helt fra).

Jeg skal lige nævne, at jeg har fået set de übergeniale serier Deadwood, Carnivale og Firefly til ende (Serenity på HD ryger i afspilleren ved førstkommende lejlighed), og Lost sæson 3 er selvskrevet, når den lander i postkassen, så dem behøver I ikke nævne :o)

Here goes:
The Wire
Battlestar Galactica
Dexter
Jericho
Heroes
Life on Mars
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 filmz-Bruce 17 år siden

Life on Mars! 16 afsnit, til at overse og brilliant hele vejen igennem!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 DarkLight 17 år siden

På den liste er det hands down Battlestar Galactica der har underholdt mig mest.

Derefter Dexter og så Heroes. Life On Mars sagde mig aldrig ret meget, og jeg gik "meh"-død 2-3 afsnit inde i S2.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 icetea 17 år siden

Dexter har overrasket mig, synes virkelig det er blevet til en fed serie :D har set de første 9 afsnit indtil videre. Super skuespil, især af Micheal C. Hall (som er Dexter). Julie Benz gør det også rigtig godt som Rita.

Heroes er også mega spændende :) er lige gået igang med at se sæson 2.

De andre serie du har på din liste har jeg ikke et specielt kendskab til hehe.. såh, ved ik hvilken rækkefølge der er bedst :).

Hvis du ikke kender til Alias kan jeg bestemt også anbefale den, det er helt klart min favoritserie over dem alle :-D.
Gravatar

#5 PredatorX 17 år siden

Der er slet ingen tvivl.. Du skal se The Wire.

Heroes og Battlestar er super super fede.. Men The Wire er den bedste tv-serie nogensinde lavet.. sååeeh...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg vil også gerne slå et slag for Dexter..

Den serie, der har overrasket mig mest positivt i lang tid.. Herligt forfriskende tema, og velspillet på de fleste fronter :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 icetea 17 år siden

#5 Har lige kigget lidt rundt, den har da godt nok fået en hel del ros og en rimelig høj karakter inde på imdb. Har aldrig hørt om den før ellers, men ligner da noget man skal kigge lidt nærmere på engang ;)
Gravatar

#8 filmz-Gaff 17 år siden

#6 Jeg er med på Dexter. En virkelig original og velspillet serie. Hele familien+kæreste er tryllebundet af Prison Break og jeg har heldigvis fundet et substitut!
Serinity now... Insanity later!
Gravatar

#9 Michael Andersen 17 år siden

Jeg er har det på samme måde. Jeg falder i søvn til "Prison Break", "24", "Desperate Housewifes" og hvad de nu hedder, men "Dexter" kan jeg ikke få nok af.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 icetea 17 år siden

#9 Aaah, hvordan kan du dog falde i søvn til Prison Break og 24 :D ? Det er da 2 af de fedeste serier der findes imo :D

Skriv ny kommentar: