Gravatar

#1 KEiZ 13 år siden

Det er lige egået op for mig at der er lavet en tv serie over en af mine favorit bøger, jeg altid gerne har ville se på film,

Jordens søjler eller pillars of the earth af Ken Follet

8 afsnit ifølge IMDB, hvor den får fine bemærkninger med på vejen. det ser lovende ud.


http://www.imdb.com/title/tt1453159/

Er der nogen her der har set den, ved om den kan købes eller om den kommer på tv i DK??
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 lagoni 13 år siden

Se evt her, nederst er også et link til cdon. Det ser du til den kommer 30/11 på dvd herhjemme.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 davenport 13 år siden

Glæd dig. Jeg har ikke kunne vente og forbrudt mig og har set et par afsnit fra det sorte marked... Den ligger i kurven på dagen!
Den har virkelig ramt essensen af bogen. Fantastiske kulisser og alt det!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Moog 13 år siden

Spørgsmålet er vel bare om man kan nå at læse bøgerne, de er jo ikke lige frem små :)

(Er i gang med den første)
Gravatar

#5 Fynboen 13 år siden

Moog (4) skrev:
Spørgsmålet er vel bare om man kan nå at læse bøgerne, de er jo ikke lige frem små :)

(Er i gang med den første)


Selvom bøgerne foregår samme sted, er det ikke en fortsættelse, men to helt selvstændige romaner, uden gengangere (da der er over hundrede år imellem) af perongalleriet...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#6 Nicki52 13 år siden

Er ved at hente de fire første afsnit. Hvis det er godt, køber jeg dem. Tror kun jeg ser det ene. Har en masse at lave og se. Hvis jeg kan nå det inden den udkommer ser jeg også det andet. Men køber den selvfølgelig kun hvis jeg kan lide den. Men af jeres kommentar at dømmer køber jeg den stensikkert. Men lidt dyrt. 300 for otte fucking afsnit af en god serie. Håber prisen ryger ned for min økonomis skyld. Gav en halvtredser for Nynne serien og filmen koster det samme (i hvert fald den dag jeg købte serien).
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 Spanner 13 år siden

Du skal nok ikke bedømme serien baseret på det allerførste afsnit. Det er utrolig rodet og der er en masse forhistorie de skal igennem på kort tid, så det bliver temmelig forvirret. I de senere afsnit tager man sig lidt bedre tid til at fortælle en sammenhængende historie.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: