Gravatar

#1 Skeloboy 14 år siden

De to første episoder er nu blevet vist...hvad synes i?

Umiddelbart synes jeg det er ganske fedt, og ikke mindst lidt nyt. Keli Williams er jo altid dejlig, og Tim Roth gør det ganske fint. Det minder en hel del om court-room drama og dem ææælsker jeg. Er dog ikke helt sikker på den kan holde i 13 afsnit.

Har undersøgt det meget kort, og de med Torres er en natural, den er faktisk god...(og så er hun lækker).

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Ekman#Work skrev:
He reported identifying "naturals", that after testing a total of 20,000 people from all walks of life, he found only 50 people that had the ability to spot deception without any formal training.
Gravatar

#2 Riqon 14 år siden

Jeg så første episode og syntes, den var virkelig god. Det er jo ligefrem lærerigt, og det er morsomt med alle eksemplerne, billeder af Bill Clinton og O.J. Simpson, osv..

Desværre gik jeg glip af episode 2, men den blir vist genudsendt på et tidspunkt. Jeg håber, der kommer lidt mere kød på historien i forhold til hans privatliv - det må ikke være rart altid at være vidne til så mange løgne, og det må skabe en del problemer.

Derudover, så er Tim Roth en underholdende skuespiller at se på.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 jessup 14 år siden

Jeg så første episode og Roth er altid seværdig, men jeg var allerede lidt småtræt af at han kan læse det mindste ryk i mundvigen - historien i afsnittet var ikke noget videre.
This is just until June
Gravatar

#4 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg så det første afsnit og syntes godt nok ikke det var meget værd. Den følger samme skabelon som alle andre krimiserier. Cold Case, Without a Trace og hvad de nu end hedder. Og selve det med at han kan se hvordan man lyver er ikke særlig godt udført og tja et kedeligt afsnit. Det er ikke rigtig noget der skiller sig ud fra mængden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5 elwood 14 år siden

Jeg synes det sjoveste er ham medarbejderen i hans firma der kun siger sandheden, det more jeg mig ret meget over, da den nye medarbejder introduceres, spørger han starsk om han vil ha en chance for at komme i seng med hende 8-)

Jeg må dog sige at jeg er spændt på at se hvo'en udviklingen i historien bliver, for indtil videre er det for hmm ja "let" for Tim Roth's Karakter.

Der må næsten også komme konflikter når han sådan kan "aflæse" folk, og dem ser jeg frem til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 lagoni 14 år siden

Jeg synes også den er rigtig god. Ja, den følger standardskabelonen for krimiserie, men formår alligevel at bryde det lidt, især pga Roth og hans meget underlige charme. Dog tror jeg også den har svært ved at holde i lang tid, da den lader til at følge sin egen skabelon for meget - der skal fx lige være en scene hvor han bruger sine evner på almindelige mennesker (parkering i afsnit 1, falafel-fyren i afsnit 2) og det er ,meget de samme ting de opdager. Men jeg vil da klart følge med et stykke tid endnu.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 Spanner 14 år siden

Der er absolut intet nyt eller interessant at komme efter i Lie to Me.

Alle afsnittene er bygget op efter samme skabelon og ting som karakterudvikling har man tilsynetladende valgt at se helt bort fra. Der er ingen rød tråd mellem afsnittene, der kan holde på interessen.

2/6
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 Skeloboy 14 år siden

Spanner (7) skrev:
Der er ingen rød tråd mellem afsnittene, der kan holde på interessen.


Faktisk er det et plus for mig, så skal man ikke følge med i hver afsnit...
Gravatar

#9 elwood 14 år siden

Det lidt ligsom med Glamour 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 lagoni 14 år siden

Er der nogen der ved hvornår søndagens afsnit genudsendes?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: