Jeg havde ikke rigtig nogen forventninger til denne Tv-serie, da jeg synes Bertelsen har været sjov nok i sine programmer, men ikke lige min kop te. Men første afsnit forbandt spændingen og humoren helt vildt godt! Mysteriet om Quatraros såkaldte "selvmord" er utrolig spændende; korruption i toppen af EU, den italienske mafia, magtfulde frimurer i topposter i EU og mafiapenge - wow! Men så var der også de skøre, sorte scener, hvor de to journalister skændes eller taler om ligegydige ting såsom asparges.
#6: Jeg tænkte det nok. :) Jeg håber, at Mads Brügger fungerer bedre end i "Den 11. time", hvor han for det meste gik mig på nerverne. Bertelsen kan sagtens, og har da også gjort det tidligere, stå på egne ben.
Men når det er sagt, kan jeg da godt forstå, at han ønskede sig en sparringspartner og "afløser".
#1 tranberg 15 år siden
Jeg havde ikke rigtig nogen forventninger til denne Tv-serie, da jeg synes Bertelsen har været sjov nok i sine programmer, men ikke lige min kop te.
Men første afsnit forbandt spændingen og humoren helt vildt godt!
Mysteriet om Quatraros såkaldte "selvmord" er utrolig spændende; korruption i toppen af EU, den italienske mafia, magtfulde frimurer i topposter i EU og mafiapenge - wow!
Men så var der også de skøre, sorte scener, hvor de to journalister skændes eller taler om ligegydige ting såsom asparges.
Synes det er rigtig originalt!
Var der andre der så det :) ?
#2 Kruse 15 år siden
Bliver det genudsendt, eller bliver det lagt op på DR's hjemmeside?
#3 tranberg 15 år siden
#4 Kruse 15 år siden
#5 Highland Park 15 år siden
#3: Herligt, det vil jeg gøre. Tak for påmindelsen. :)
Hvis det ikke allerede ligger der, bliver det sikkert lagt ud på hjemmesiden snarligt.
#6 elwood 15 år siden
Faneblad TV
DR2 Live
Vælg faneblad Programmer, og find så
Quatraro Mysteriet
der kan det ses nu her, hvis ikke man kan vente.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Highland Park 15 år siden
Jeg håber, at Mads Brügger fungerer bedre end i "Den 11. time", hvor han for det meste gik mig på nerverne. Bertelsen kan sagtens, og har da også gjort det tidligere, stå på egne ben.
Men når det er sagt, kan jeg da godt forstå, at han ønskede sig en sparringspartner og "afløser".