Gravatar

#1 ks 16 år siden

Ja, min kæreste gjorde mig sgu lige opmærksom på denne fantastiske nyhed! I kølvandet på Californication her til aften starter de altså nu The Wire kl. 22.50 imorgen, med hele to afsnit. Jeg håber, at alle jer, der endnu ikke har stiftet bekendtskab endelig finder tid til at give serien en chance.

En af de bedste serier nogensinde produceret? Det er der i hvert fald mange både blandt publikum og kritikere, der arguemnterer for.
Gravatar

#2 rockysds 16 år siden

Jeg glæder mig ekstremt meget til første afsnit (og serien generelt) og er enormt glad for, at TV2 har vist sig fra sin bedste side i mht. til serier i det nye år.

Jeg kan rigtigt godt lide "24" (selvom sæson 6 var et ordentligt skridt ned), men derudover har det indtil nu været et ret tørt og kedeligt serieprogram, de har haft.

PS: Der kommer nu kun et afsnit i aften.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3 PredatorX 16 år siden

Til jer newbies... The Wire er en serie af ellers uhørt kvalitet, og det kræver mere end et enkelt afsnit, at blive fanget. Jeg var først RIGTIGT hooked i tredje eller fjerde afsnit, men dér var der så heller ingen vej tilbage... Bare hav det i baghovedet.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 ks 16 år siden

Tænk, min kæreste tillod sig at kalde den end "almindlige krimi-serie" efter første afsnit. Jeg kan dog berolige Filmz publikummet med, at hun efter den kommentar stensikkert er tvangsindlagt til anden afsnit!

I øvrigt ærgeligt med så få svar. Er der virkelig så få, der zappede forbi TV2 en sen Torsdag aften? :o
Gravatar

#5 Michael Andersen 16 år siden

Jeg venter med at se serien til TV2 begynder at sende den langt langt efter midnat, som de altid gør med de bedste og mere udfordrende serier, som f.eks. "Sopranos" og "Six Feet Under", imens de stolt giver hr. og fru Jensen hvad de vil have og viser alverdens lette skodserier i primetime.

Nå bortset fra det sure opstød, så var jeg ikke hjemme på det tidspunkt i torsdag, men nogen der ved om 1. afsnit bliver genudsendt?
Ellers hopper jeg bare på afsnit 2.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 rockysds 16 år siden

Jeg så første afsnit torsdag, og blev grebet og vil 100 % sikkert følge den de følgende torsdage. Alt lovede da i hvert fald godt, og det er klart den af de tre pilotafsnit af "nye" TV2-serier, der har fanget mig mest - og hvis PredatorX' indlæg holder stik, er jeg sikkert snart hooked :)

Det genudsendes efter "Californication" søndag nat 00.40, hvor hr. og fru Jensen er gået i seng ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#7 PredatorX 16 år siden

Bare en almindelig krimi-serie? Ud med hende!:-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 Michael Andersen 16 år siden

#6 Tak. Der må jeg få den set.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 NightHawk 16 år siden

Ja, jeg var ikke specielt imponeret i store dele af The Wire 1. afsnit. Synes at tempoet var usansyligt langsomt og skuepil samt dialog noget stivt i betrækket. Derfor skal jeg da være ærlig og indrømme, at jeg godt og vel halvvejs også tænkte... "Åh gud, er det her blot endnu en politi-serie, der triller derudaf på rutinen".

Men så fik man efterhånden at se hvordan de forskellige personer var forbundet med hinanden og så blev det hele straks mere interessant.

Med udsigten til at det kun blir bedre med tiden, er jeg klar igen næste torsdag 22.50.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 ks 16 år siden

Den er meget langsom - ingen tvivl om det - men belønner også den tålmodige seer i høj, høj grad.

Skriv ny kommentar: