These guys and girls playing the school kids really had a real respect for the seriousness of the show and the seriousness of the craft. It was just like working with any other bunch of actors.
They were just a little bit shorter.
Hehe genial sætning 8-)
Btw mega spoilers i artiklen bare lige for dem som ikke har set serien endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har stirret på det billede, og kan bare ikke se hvad der menes, er det statuen der skal ligne en fra serien? jeg kan bare ikke se det for mig, og det irretere mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#58: ikke endnu, så vidt jeg ved fås den kun som piratkopi indtil videre. Men den starter i aften på Canal+HD hvis man kan tage den. Henrik Palle har iøvrigt givet den en rigtig god anmeldelse på pol.dk
#51 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#52 elwood 14 år siden
#53 sluppermand 14 år siden
#54 elwood 14 år siden
Hehe genial sætning 8-)
Btw mega spoilers i artiklen bare lige for dem som ikke har set serien endnu.
#55 elwood 14 år siden
Must love The Wire
Jeg har stirret på det billede, og kan bare ikke se hvad der menes, er det statuen der skal ligne en fra serien? jeg kan bare ikke se det for mig, og det irretere mig.
#56 Spanner 14 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#57 elwood 14 år siden
Jeg sad bare og stirrede på den freaking statue og tænkte... det ligner sku da ikke nogen.
#58 MouseMickey 14 år siden
#59 OxxY 14 år siden
HBO har iøvrigt allerede bestilt sæson2.
Jeg glæder mig ihvertfald til at få den set.
#60 elwood 14 år siden