Gravatar

#1 sluppermand 13 år siden

Efter at have genset alle sæsonerne af The Wire for tredje gang, står det nu klart for mig; The Wire ER verdens bedste serie. Nej vent, den er endnu mere end det.
David Simon har begået et værk ulig alt andet. The Wire udspiller sig som en visuel roman, der bevæger sig rundt i Baltimores infrastruktur. Intet bliver efterladt på gulvet og alle karaktererne er lige interessante at følge på trods af deres sociale status. Man bekymrer sig ligeså meget om den enkelte junkies skæbne som man gør med den nye borgmesterkandidats. The Wire er også et utroligt krævende værk, som kræver tålmodighed. Men tålmodigheden bliver belønnet i sidste ende.
Denne tråd skal dedikeres til alle The Wire fans på filmz. Filmklips, trivia, favoritafsnit osv. Alt skal dyrkes.

Jeg starter tråden med et par favoritscener.

[url= done changed[/url]

[url= that buck like a motherfucker![/url]

[url= were very gentle.[/url]

[url= Gods are fucking you![/url]

[url= wouldn't vote for me![/url]
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#2 Spanner 13 år siden

The Wire er nemlig lige præcis den bedste TV serie nogensinde (sorry mr. Swearengen). Måden dens fokus flyttes fra sæson til sæson mens det overordnede tema holder trådene sammen, er helt eminent.

De enkelte sæsoner ville jeg muligvis rangere lavere end andre serier set separat, men som helhed er det et mesterværk og et testamente til, hvordan man på optimal manér udnytter TV serie mediet.
[url= Davis[/url]
[url=



"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 filmz-Bruce 13 år siden

Jeg hopper med som fan af serien, selvom jeg først skal til 3'eren. Det er absolut den bedste politi serie jeg har set og jeg nyder øjet for detaljer i både politi arbejdet og de menneskelige relationer. Ser frem til de næste tre sæsoner!

Jeg tillader mig dog at stå udenfor "verdens bedste serie" :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 MouseMickey 13 år siden

[url= me sick, motherfucker, how far we done fell." [/url]

[url=
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#5 elwood 13 år siden

Enig, jeg er blæst væk af den her serie.

Selv den politiske del formår de og gøre spændende, hvor vi følger den ambitiøse Carcetti, og hans kamp.

Og det meget kontroversielle projekt som en af de ældre politi folk går i gang med, som ikke skal afsløres her, men som er med til virkelig og skabe røre i andedammen så at sige 8-)

Season 1
[url= Kings stays the king[/url]

[url= montage på season 2
[/url]

1:32 snøft 8-(
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 elwood 13 år siden

Og introductionen i season 2
af The Greek, det er her man også viser at det ikke altid skal gå godt for the good guys, The Greek og hans håndlanger er virkelig modbydelige, men snu forretningsmænd, synes også de blev spillet virkelig godt


Men hele castet er jo emminent sat sammen, hele Sobotkas familie, og kollegaer, også nogen man ender med og holder med.

Season 3
Hvem kan glemme scenen på bøssebaren, jeg grinte højlydt da jeg spottede den her herre.

[url=

[url= en af de stærkeste scener fra season 1 Big spoiler![/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 elwood 13 år siden

Awright dawg

Season 4
[url= ikke noget Silvan vil opleve særlig tit 8-)[/url]

Sej pige!

Det er forøvrigt i Sæson 3 der kommer en rigtig intressant person på banen, så genial en karakter!

[url= spiller Season 3[/url]

Hele ide'en med og gemme ligene i de forladte huse, og sømme dem til igen er godt fundet på, og det er en fryd og se Freamon blive så frustreret over han ikke kan finde ligene 8-)


[url= en anden side af Avon, badass poet[/url]

True dat
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 ks 13 år siden

bruce, netop tredje sæson er muligvis den bedste. Glæd dig! :)
Gravatar

#9 elwood 13 år siden

For sure man, for sure, I dig it.

Synes i øvrigt det er en go ide lige og nævne hvilken sæson klippene er fra, nogen af dem kan være big time spoilers.

Så dem der først lige er begyndte og se serien, men ikke set den færdi også kan læse med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 elwood 13 år siden

For øvrigt nogen der har link til de der billeder, hvor en person fandt de efterladte bygninger, hvor The Wire var optaget, hvor man ku se dele af settet endnu?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: