Gravatar

#1 Nicki52 14 år siden

Downloader, der næsten hele tiden downloader tv-serier. Jeg downloader kun afsnit af serier som kun kører i USA i øjeblikket.

Jeg vil forslå den nye komedieserie med Jenna Elfman ("Et umage par"), som jeg virkelig syntes er sjov.

Så er der sci-fi remaket af miniserie "V", første afsnit har lige været i USA og det ser bare for godt ud.

I kan selv komme med anbefalinger.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

Jeg tror ikke umiddelbart den her form for snak er tilladt herinde, man kan godt snakke om nye serier som køre i USA, men ligefrem og opfordre til og downloade dem, finder jeg forkert.

lige meget hvem og hvor mange der måske gør dette.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

Helt enig med elwood her! Dette er bestemt ikke det rette forum til at snakke om sådanne ulovligheder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 natterjack 14 år siden

Skal vi ikke hellere whine over, at der endnu ikke er udleje og køb af film og tv på Xbox og iTunes, herhjemme?
Gravatar

#5 Nicki52 14 år siden

Det er jo ikke ulovligt, når man ikke kan se det i DK. Der er ingen der mister penge af det. Jeg køber det hvis det er værd at se.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 dyg 14 år siden

#5 - Jo, det er stadigvæk ulovligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 Kruse 14 år siden

#5: What?! Hvad er det for en logik? Selvfølgelig er det ulovligt, uanset om du kan se det i Danmark eller ej. Man kan ikke bare se det gratis i Danmark og tro at man ikke gør noget forkert.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 evermind 14 år siden

Jeg kan blive usynlig, hvis I ikke kigger!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9 filmz-Bruce 14 år siden

#5 Fantastisk logik og retfærdiggørelse! Priceless!!! Bjørn Elmquist har ikke levet forgæves!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 elwood 14 år siden

#8

Hehe Mystery Men FTW!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: