Så synes jeg også at Two and af Half Men har været meget sjovt, de gange jeg støder på det. Også Kongen af Queens som der er blevet nævnt nogle gange. Det er nok mine yndlings :). Ser for det meste andre serier. (24, Heroes, Prison Break, Dexter osv.)
Uha... 1. My name is Earl 2. Seinfeld 3. MASH 4. Monty Pythions Flying Circus 5. Little Britain 6. Blackadder 7. Black Books (ikke så kendt i DK, men kan varmt befales) 8. Venner 9. Father Ted 10. Bottom
Min samling: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
The Office (uk) Curb Your Enthusiasm Scrubs Extras (Yep... Er vild med Gervais :D)
Er nok de sjoveste serier jeg nogensinde har set, med The Office som nok det bedste ever.
Er ikke specielt vild med regulære sit-coms (når jeg siger det mener jeg serier filmet på et set, tit foran et "live studio audience") syntes MEGET sjældent at man ser noget nyt i dem, tit er det bare de samme jokes på different sets. Hvis jeg skal se sådan nogle skal de godt nok ha en kant af en slags. Derimod vil jeg tilføje at Frasier er noget af det bedste comedy ever og også King Of Queens men det er udelukkende pga. Kevin James og Jerry Stiller, hader "carrie" selvom hun er hot :D
Af "honorable mentions" kan nævnes: Reno: 911 - 30 Rock - Seinfeld - Spin City - Simpsons (ofc) - Will & Grace - Klovn - og der er sikkert flere :D
Friends Spin City To and a half men Fraiser 2 guys a girl and pizaria kongen af queens Fawlty towers Bottom ....og According to jim så er søndagen hjemme...! og så alle dem men lige har glemt i skyndingen. Har aldrig rigtigt set det store i serier som Seinfeld og Raymond.
#27 Haha, ja du er vidst ved at blive senil :D hehe, men jeg har da også prøvet før hvor jeg skulle til at svare på et indlæg, og så man tænker: "Fuck, jeg har sq da svaret det samme en gang før :D"
#28: Det syge var, at da jeg havde skrevet det i #27, så scrollede jeg op for at se hvad andre havde skrevet, og så undrede jeg mig over, at der var en (#16) der havde brugt præcis samme ordlyd som jeg selv. Først bagefter gik det op for mig, at det var mig selv. Det er fandeme skræmmende.
#21 icetea 17 år siden
Så synes jeg også at Two and af Half Men har været meget sjovt, de gange jeg støder på det. Også Kongen af Queens som der er blevet nævnt nogle gange. Det er nok mine yndlings :). Ser for det meste andre serier. (24, Heroes, Prison Break, Dexter osv.)
#22 filmz-Jessmoeller 17 år siden
1. My name is Earl
2. Seinfeld
3. MASH
4. Monty Pythions Flying Circus
5. Little Britain
6. Blackadder
7. Black Books (ikke så kendt i DK, men kan varmt befales)
8. Venner
9. Father Ted
10. Bottom
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#23 filmz-Munk 17 år siden
- Steve Carell
#24 Wrangque 17 år siden
The Office (uk)
Curb Your Enthusiasm
Scrubs
Extras (Yep... Er vild med Gervais :D)
Er nok de sjoveste serier jeg nogensinde har set, med The Office som nok det bedste ever.
Er ikke specielt vild med regulære sit-coms (når jeg siger det mener jeg serier filmet på et set, tit foran et "live studio audience") syntes MEGET sjældent at man ser noget nyt i dem, tit er det bare de samme jokes på different sets. Hvis jeg skal se sådan nogle skal de godt nok ha en kant af en slags.
Derimod vil jeg tilføje at Frasier er noget af det bedste comedy ever og også King Of Queens men det er udelukkende pga. Kevin James og Jerry Stiller, hader "carrie" selvom hun er hot :D
Af "honorable mentions" kan nævnes: Reno: 911 - 30 Rock - Seinfeld - Spin City - Simpsons (ofc) - Will & Grace - Klovn - og der er sikkert flere :D
#25 filmz-bullettooth 17 år siden
Friends
Spin City
To and a half men
Fraiser
2 guys a girl and pizaria
kongen af queens
Fawlty towers
Bottom
....og According to jim så er søndagen hjemme...!
og så alle dem men lige har glemt i skyndingen.
Har aldrig rigtigt set det store i serier som Seinfeld og Raymond.
#26 davenport 17 år siden
s´go!
Hun skulle iøvrigt have haft rollen som Monica i Friends i sin tid..
#27 filmz-DocDoom 17 år siden
EDIT: Fuck, jeg har jo svaret på det tidligere! Det havde jeg glemt! Jeg er blever senil :-)
#18: Fordi det er en tegnefilm...
#28 icetea 17 år siden
#29 filmz-DocDoom 17 år siden
#30 Collateral 17 år siden