Gravatar

#41 filmz-DocDoom 16 år siden

#40: "... Friends, men jeg har set mine DVD'er så mange gange, så jeg ikke griner af serien mere"

Det kan man altså klare hurtigere. Jeg nåede samme resultat blot ved at se 2-3 halve afsnit :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#42 Slettet Bruger [3217056349] 16 år siden

Hmm... Ja, det er så vist noget med smag og behag:o)
Gravatar

#43 filmz-DocDoom 16 år siden

Oh yes :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#44 filmz-Liou 16 år siden

Der er mange som jeg kan lide... Vore værste år, Everybody love Raymond, Scrubs, Venner, According to Jim osv

Den bedste må aligevel være My name is Earl... det er iværtfald den jeg har grint mest af men det skal siges at det også kan være fordi jeg efterhånden har set de andre for meget. For at være helt ærlig er jeg faktisk ikke 100 procent sikker på hvilken af dem der er min favorit.
Gravatar

#45 filmz-sofie-mh 16 år siden

Arrested Development er klart min favorit comedy serie.
Elsker dog også;
Friends
Scrubs
Weeds
og The Simpsons.
Håber på at Spaced kommer på listen når jeg får det set.
I don’t understand the question and I refuse to answer it.
Gravatar

#46 Wrangque 16 år siden

#45 Udsøgt smag du har! Har selv lige stiftet bekendtskab med Arrested Development hvor efter jeg hurtigt fik hevet alle dvderne hjem. Det er genialt. Klogt... er det ord det beskriver det bedst efter min meningen. Der er så mange jokes man først fatter efter 2-3. gensyn og alligevel er jeg flad af grin i 22 minutter straigt når jeg ser det.

Klart min nye nummer et (måske delt med The Office og Curb though...)

Desuden er Scrubs også fantastisk! i det hele taget god liste!
Gravatar

#47 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg må sige Californication har banket ind på min 1. plads, ikke of all times, men de sidste par år. Hvordan kan Duchovny lave et sådan genialt karriereskift. Manden ER Moody!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#48 sluppermand 16 år siden

Seinfeld, Seinfeld og kun Seinfeld!! Jeg kan dog også gdt lide engelske serier som Monty Python, Little Britain og The Office, men Seinfeld er serien over dem alle imo.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#49 filmz-sofie-mh 16 år siden

#46 Er også lige selv begyndt at se AD. Jeg mangler stadig at se tredje sæson og efter hvad jeg har hørt, er den desværre ikke helt så god, men jeg forbliver positiv indtil jeg har sæt den;)
Har endnu ikke fået set The Office. Hverken UK eller US versionen. De er begge på min(lange) 'to watch list'.
I don’t understand the question and I refuse to answer it.
Gravatar

#50 filmz-Liou 16 år siden

#45 og 46

Det kunne være jeg skulle stifte bekendskab med Arrested Development og Weeds da Scrubs, Friends og The Simpsons (som faktisk er min favorit selvom jeg ikke nævnte den da jeg ikke mente den hørte ind under her, nu kan jeg dog godt se at det er tåbelig... af en eller anden grund overbeviste jeg mig selv om at det kun drejede sig om Komedie Serier) er nogle af mine absolute favoriter.

Monty Python, Little Britain og The Office? hvordan kan du dog se det lort lol

nej okay, jeg har aldrig kunnet se det sjove i britisk humor. Så synes jeg Amerikansk og dansk er bedre men selvfølgelig er der nogle undtagelser.

Skriv ny kommentar: