#50 Jeg kan til gengæld ikke se det sjove i Friends. Magen til amerikansk sødsuppe shit. Scrubs er heller ikke min kop te, det er de samme "ha-ha-we're-gay" jokes hele tiden og den prøver at være åh så skideklog. Simpsons er overvruderet og på ingen måde nyskabende.
Dansk comedy? Det er jo alt sammen rip-off!
I det mindste har engelsk humor nosser og prøver på ingen måde at please sit publikum. Vi forstår vel bare ikke hinanden, men det er vel også okay.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Rap Fyr I La !!! på engelsk hedder den fresh prince of bel-air, eller sådan noget, Det bedste komedie-serie ever!! btw FRAISER SUCKS det er pisse dårligt! fatter ikke folk kan lide det,!
Behøver en serie at være nyskabende for at være morsomt?
Hvis den kører på 19. sæson, så jo!
Det hjælper jo ikke noget hvis det ikke er sjovt.
Ja det kan du have ret i, men der er intet jeg finder mindre morsomt end forudsigelighed. Britisk humor ala Monty Python er uforudsigeligt og det synes jeg er pissehamrende sjovt. Men jeg gider ikke ind i en længere debat om hvad der er sjovest for det bliver vi "sjovt" nok aldrig enige om.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Nu har Simpsons jo ikke været rigtig godt siden sæson 16 som er en af de svageste sæsoner hvis man ser bort fra sæson 17 og 18.
Men jeg mener bestemt ikke at en serie på nogen måde behøver at være nyskabende for at være sjov. mange af de bedste film og tv serier er overhovedet ikke nyskabende.
Ja det kan du have ret i, men der er intet jeg finder mindre morsomt end forudsigelighed. Britisk humor ala Monty Python er uforudsigeligt og det synes jeg er pissehamrende sjovt. Men jeg gider ikke ind i en længere debat om hvad der er sjovest for det bliver vi "sjovt" nok aldrig enige om.
Det er sjovt du nævner det for netop de britiske satire serier finder jeg generelt meget genemskuelige men det er ikke det der gør at jeg ikke kan lide dem. problemet er at de er platte og umorsomme men sådan er vi så forskelige.
#51 BN 16 år siden
Britisk humor passer da ellers temmelig godt til danskernes humor og mentalitet - ihvertfald denne dansker. ;-)
Jeg ved ikke noget bedre end Dave Allen, Monty Python, Mr. Bean og Verdens Værste Værter (Alas Smith & Jones).
#52 filmz-Bruce 16 år siden
#53 filmz-Liou 16 år siden
Lige Mr. Bean har jeg en svaghed for (dog ikke den sidste af filmene) men bortset fra det kan jeg ikke klare Britisk satire.
#54 BN 16 år siden
Nåja, fik du forresten nogensinde fat i The One stand up-comic DVD to rule them all?
Med venlig hilsen,
din dårlige samvittighed
#55 sluppermand 16 år siden
Dansk comedy? Det er jo alt sammen rip-off!
I det mindste har engelsk humor nosser og prøver på ingen måde at please sit publikum. Vi forstår vel bare ikke hinanden, men det er vel også okay.
#56 Musse93 16 år siden
#57 filmz-Liou 16 år siden
Behøver en serie at være nyskabende for at være morsomt?
#58 sluppermand 16 år siden
Hvis den kører på 19. sæson, så jo!
Ja det kan du have ret i, men der er intet jeg finder mindre morsomt end forudsigelighed. Britisk humor ala Monty Python er uforudsigeligt og det synes jeg er pissehamrende sjovt.
Men jeg gider ikke ind i en længere debat om hvad der er sjovest for det bliver vi "sjovt" nok aldrig enige om.
#59 filmz-Liou 16 år siden
Nu har Simpsons jo ikke været rigtig godt siden sæson 16 som er en af de svageste sæsoner hvis man ser bort fra sæson 17 og 18.
Men jeg mener bestemt ikke at en serie på nogen måde behøver at være nyskabende for at være sjov. mange af de bedste film og tv serier er overhovedet ikke nyskabende.
Det er sjovt du nævner det for netop de britiske satire serier finder jeg generelt meget genemskuelige men det er ikke det der gør at jeg ikke kan lide dem. problemet er at de er platte og umorsomme men sådan er vi så forskelige.
#60 Morbid 16 år siden
Kan i så komme igang folkens!
Hvis nogen derude kan lide Shaun of the Dead vil i ELSKE Spaced :)