Gravatar

#61 Spanner 16 år siden

#59 med andre ord har Simpsons ikke været sjovt siden sæson 15

Min personlige mening er at Simpsons ikke har været sjovt siden sæson 12, men fred være med det.

Hvis du ikke er til engelk humor, tror jeg ikke at du vil få det store ud af Arrested Development, da det forudsætter lidt hjerneaktivitet hos seeren
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#62 HonoDelLoce 16 år siden

Det er da alligevel lidt af et slap du der fyrer afsted...

Nu har jeg aldrig været særlig vild med engelsk humor.. Jo, de ældre serier som Black Adder og Monty-drengene..

Så det er så det samme som at sige at jeg ikke kan se komedie, der kræver hjerneaktivitet?

Det var da en forfærdelig skål bræk.. Og du kan da selv få lov at æde den igen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#63 filmz-Liou 16 år siden

Nej vi skal længere tilbage... serien var bedst fra sæson 5 til 10. Sæson 11 til 12 var også hæderlige men det var her at serien lige så stille begyndte at dale i kvalitet. Sæson 16 var den sidste bare nogenlunde vellykkede sæson og derfor nævner jeg den.

Så fordi jeg ikke kan lide engelsk humor må jeg altså lide af svag hjerne aktivitet? undskyld men med den kommentar hvem er det så lige der lider af lav hjerneaktivitet?
Gravatar

#64 Spanner 16 år siden

Ja den var nok lidt skrap. Undskyld sprogbrugen i #61
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#65 filmz-Liou 16 år siden

Du er tilgivet.
Gravatar

#66 BN 16 år siden

Jeg vil gerne slå lidt til lyd for mere tolerance overfor dem der ikke har samme humor som mig selv .... skyd de hunde!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: