Homoseksuel annoncering på vej fra Marvel Studios, siger Joe Russo.

Der er blevet lovet mere mangfoldighed i fremtidens MCU, der blev kickstartet med en åbent homoseksuel cameo-karakter i “Avengers: Endgame” – læs mere om det her.

Men der kommer også en decideret homoseksuel MCU-helt i Phase 4.

Det afslører “Avengers: Endgame”-instruktør Joe Russo:

”Der er en homoseksuel karakter på vej i en af deres film, og jeg tror, at Kevin [Feige] vil annoncere det ganske snart,” siger Joe Russo.

Når der skal en større annoncering til, er der ganske givet ikke blot tale om en mindre rolle, men en central helterolle.

Der spekuleres allerede i “The Eternals”-hovedkarakteren Hercules som den altså første åbent homoseksuelle MCU-helt.



Vis kommentarer (49)
Gravatar

#21 Mads47 5 år siden


Star Trek fever (19) skrev:
Vidste ikke hvordan det skulle formulere.r.


Ja det har altid været et problem for dig ;)
Gravatar

#22 Mejse 5 år siden

#20 jep en populær men ikke "stor" eller dyr serie, havde et homoseksuelt par som forresten var sidekarakterer, jeg sagde aldrig det ikke var sket før, sagde det ikke var normen, og nej det blev ikke slået stort op, grunden til det ikke gjorde det er alle de andre ting jeg nævnte :) kom nu lige ind i kampen altså.
Gravatar

#23 Mads47 5 år siden

Jeg synes også det er vigtig at pointere at den nævnte serie er fra en tid hvor internettet var ret nyt og på igen måder udbredt. Det var en helt anden størrelse og den måde man til gik information var meget anderledes. Så det er lidt et tyndt saglimnings punkt.
Gravatar

#24 Mejse 5 år siden

#23 bestemt en pointe der også er værd at fremhæve.
Gravatar

#25 Gorman 5 år siden

#20 STF
Nu har du i ca. 100 indslag skrevet at homoseksualitet ikke må fremhæves på nogen måde, det skal bare være der usagt og naturligt. Håber det er citeret korrekt?
Men hvorfor egentlig? Homoseksualitet er jo overordnet set ikke altid helt accepteret - imt heteroseksualitet - så hvorfor er det ikke ok at det fremhæves, når nu både du , jeg og andre accepterer det, mens en hel del andre ikke gør?
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#26 Star Trek fever 5 år siden

Gorman (25) skrev:
#20 STF
Nu har du i ca. 100 indslag skrevet at homoseksualitet ikke må fremhæves på nogen måde, det skal bare være der usagt og naturligt. Håber det er citeret korrekt?
Men hvorfor egentlig? Homoseksualitet er jo overordnet set ikke altid helt accepteret - imt heteroseksualitet - så hvorfor er det ikke ok at det fremhæves, når nu både du , jeg og andre accepterer det, mens en hel del andre ikke gør?


Jeg har sagt flere gange at hvis man, i nyheder, reklamer, etc, fremhæver lige nøjagtig homoseksualitet, f.eks den homoseksuelle Batwomen, så skal man også skrive den heteroseksuelle Batman. Ellers er det positiv særbehandling af lige nøjagtig den seksualitet.

Jeg har også fremhævet 1000 gange at jeg er hamrende ligeglad med seksualiteten på en superhelt eller en anden figur. Men med mindre homoseksualitet er en super kraft, på linje med f.eks Supermans usårlighed, er det en ikke nyhed, og irrelevant.

Hvis homoseksuelle vil accepteres i samfundet, bør det bare være en del af en film. Uden sær status.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#27 Star Trek fever 5 år siden

Mads47 (23) skrev:
Jeg synes også det er vigtig at pointere at den nævnte serie er fra en tid hvor internettet var ret nyt og på igen måder udbredt. Det var en helt anden størrelse og den måde man til gik information var meget anderledes. Så det er lidt et tyndt saglimnings punkt.


Overhovedet ikke. Det var en naturlig del af den serie. Og det var der ingen der faldte i svime over. Som i dag så jeg det bare som en fin udvikling af Willows figur.

Men i har selvfølgelig svært ved at acceptere den præmis, da den ikke passer ind i jeres verdensbillede om at homoseksualitet skal ophøjes til noget det ikke er. Nemlig bedre end andet.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#28 Mads47 5 år siden

#27 Så nu fortæller du mig at der ingen forskel var på den måde vi til gik internettet i i 90'erne og det tidelige år tusindskifte ikke er anderledes end idag? så i 96 hvor 12% af danskerne brugter internettet op til 2 timer om ugen og 88% ikke brugte det er det samme som i 2010 hvor 91% af alle danske husstande havde internet, ja du har ret det er meget ens tal. Informations deling har åbenbart heller ikke forandret sig fra før facebook og socialemedier kom til? sådan var det jo bare i 90'erne jo.

Internet users worldwide
2005 = 16%
2010 = 30%
2017 = 48%

https://www.itu.int/en/ITU-D/Statistics/Pages/fact...

Og nej du tager ganske enkelt fejl, jeg mener bestemt ikke at homoseksualitet skal ophøjes til noget det ikke er. Jeg mener dog modsat til dig at homoseksuelle gerne må have de samme muligheder og rettigheder som os andre, eks. få børn. Det ved jeg jo godt at du er meget i mod, det har du udtalt mange gange.

Men at kaste lidt positivt lys på en gruppe mennesker som bliver forfulgt, slået ihjel i mange forskellige lande den dag i dag. Kan jeg ikke se et problem med, især ikke hvis det er med til at rykke grænser og accept af andre.
Gravatar

#29 Star Trek fever 5 år siden

Mads47 (28) skrev:
#27 Så nu fortæller du mig at der ingen forskel var på den måde vi til gik internettet i i 90'erne og det tidelige år tusindskifte ikke er anderledes end idag? så i 96 hvor 12% af danskerne brugter internettet op til 2 timer om ugen og 88% ikke brugte det er det samme som i 2010 hvor 91% af alle danske husstande havde internet, ja du har ret det er meget ens tal. Informations deling har åbenbart heller ikke forandret sig fra før facebook og socialemedier kom til? sådan var det jo bare i 90'erne jo.

Internet users worldwide
2005 = 16%
2010 = 30%
2017 = 48%

https://www.itu.int/en/ITU-D/Statistics/Pages/fact...

Og nej du tager ganske enkelt fejl, jeg mener bestemt ikke at homoseksualitet skal ophøjes til noget det ikke er. Jeg mener dog modsat til dig at homoseksuelle gerne må have de samme muligheder og rettigheder som os andre, eks. få børn. Det ved jeg jo godt at du er meget i mod, det har du udtalt mange gange.

Men at kaste lidt positivt lys på en gruppe mennesker som bliver forfulgt, slået ihjel i mange forskellige lande den dag i dag. Kan jeg ikke se et problem med, især ikke hvis det er med til at rykke grænser og accept af andre.


Homoseksuelle har da nøjagtig samme muligheder og rettigheder som alle andre. Jeg er generelt imod kunstig befrugtning, også til heteroseksuelle. F.eks bør det heller ikke være en mulighed til enlige osv.

Bare fordi noget er teknisk muligt, er det ikke det samme som at skulle gøre det. Kloning er en anden ting, vi som mennesker skulle holde sig fra.

Så du mener at reklamerne for homoseksualitet skal stige i takt med udbredelsen af internettet?
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#30 Mads47 5 år siden

#29 ja i Danmark har homoseksuelle mange af de samme muligheder, men nu pointerer jeg lande hvor de bliver forfulgt eller være slået ihjel. En bedre accept af homoseksuelle på verdens plan, vil være med til at rykke grænser.

Jeg mener at vi kan unde dem lidt medie opmærksomhed. Om du så kalder det reklame, må du om. Så længe det er med til at give end bedre accept.


Skriv ny kommentar: