De amerikanske biografer oplever stor fremgang i billetsalget til “Spider-Man: Far From Home” – gentager Marvels succesformel med “Avengers: Endgame”.

Da Marvel Studios tidligere på året ønskede at forlænge billetsalget til “Avengers: Endgame”, så tilføjede de syv nye minutter, hvilket straks fik salget til at stige igen. Den formel har Sony nu kopieret.

Denne weekend blev “Spider-Man: Far From Home” sendt i de nordamerikanske biografer med fire nye minutter – læs om det her.

Og det har straks fået biografsalget til igen at stige for Spider-Mans sidste optræden i MCU.

Sidste weekend blev der således solgt biografbilletter for 1,6 millioner dollars til “Spider-Man: Far From Home” i USA.

Denne weekend steg salget med 153 procent, hvilket førte til en omsætning på 4,2 millioner dollars.

Siden premieren er salget ellers kun gået nedad – som det normalt altid gør – men Director’s Cut-udgaven har altså lokket publikum i biografen igen.

Det er endnu ikke afklaret, om den nye udgave af “Spider-Man: Far From Home” får dansk premiere.


Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Johnny42 2 uger siden

Okay. For 4 minutter ekstra?

Men det lyder da til at det faktisk er noget, der tilføjer noget til filmen, og ikke bare fraklip, deleted scenes, ufærdige shots.
Gravatar

#2 SublimeKen 2 uger siden

Umiddelbart virker det bare til at de har tilføjet alt det som var i trailerne, men som de havde fjernet i selve filmen. Ikke rigtig nogen grund til at se den nye version, når man bare kan se det i de gamle trailere for filmen.
Gravatar

#3 CaGoDa 2 uger siden

tror ikke at de er succes men derimod sympati pågrund af det er det sidste vi ser til Spider-Man i MCU regi
Gravatar

#4 Mejse 2 uger siden

#3 om det er sympati eller ej, ændre da ikke på at det er en succes :)

Skriv ny kommentar: