De amerikanske biografer oplever stor fremgang i billetsalget til “Spider-Man: Far From Home” – gentager Marvels succesformel med “Avengers: Endgame”.
Da Marvel Studios tidligere på året ønskede at forlænge billetsalget til “Avengers: Endgame”, så tilføjede de syv nye minutter, hvilket straks fik salget til at stige igen. Den formel har Sony nu kopieret.
Denne weekend blev “Spider-Man: Far From Home” sendt i de nordamerikanske biografer med fire nye minutter – læs om det her.
Og det har straks fået biografsalget til igen at stige for Spider-Mans sidste optræden i MCU.
Sidste weekend blev der således solgt biografbilletter for 1,6 millioner dollars til “Spider-Man: Far From Home” i USA.
Denne weekend steg salget med 153 procent, hvilket førte til en omsætning på 4,2 millioner dollars.
Siden premieren er salget ellers kun gået nedad – som det normalt altid gør – men Director’s Cut-udgaven har altså lokket publikum i biografen igen.
Det er endnu ikke afklaret, om den nye udgave af “Spider-Man: Far From Home” får dansk premiere.
#1 Johnny42 5 år siden
Men det lyder da til at det faktisk er noget, der tilføjer noget til filmen, og ikke bare fraklip, deleted scenes, ufærdige shots.
#2 SublimeKen 5 år siden
#3 CaGoDa 5 år siden
#4 Mejse 5 år siden