“Aliens vs. Predator 2” gør sig ganske godt som tilfældig underholdning, og den hæver da også niveauet i forhold til sin jammerlige forgænger. Historien er knap så tåbelig, teknisk set er den ganske fermt sat sammen, om end klipningen bliver lige rodet nok i perioder, og referencer til de to franchises vil utvivlsomt begejstre. Men når alt kommer til alt, så er der stadig tale om en temmelig konventionelt opbygget film, som ikke rigtig forsøger at løsrive sig fra sine genrerammer. Og uden Califoniens guvernør og dennes charme på rollelisten eller Cameron bag kameraet så er der ikke for alvor noget, der kan løfte denne film over det jævnt underholdende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 PredatorX 16 år siden

Jeg skal klart se den. Men forventer INTET andet end middelmådig underholdning.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#12 filmz-Jack Slater 16 år siden

Jeg er virkelig glad for at se at den ikke fik én stjerne (som jeg frygtede). Man må da sige at tre stjerner er en ganske fin karakter til en film af denne type.
Gravatar

#13 filmz-Is 16 år siden

Gider simpelthen ikke se den i biffen, så jeg venter til den komme på dvd...
Gravatar

#14 filmz-vento 16 år siden

Alens vs Predator vs Dawson's Creek. Fy for pokker. Alt for mange teens der blivers slashet. Og utrolig dårlig setting. En lille by?!?
Gravatar

#15 filmz-theassociate 16 år siden

#14 - Jeg tror faktisk de engang snakkede om at den skulle udspille sig i western tiden. Hvilket IMO kunne blive ret interessant...
Gravatar

#16 filmz-DocDoom 16 år siden

1'eren kører på tv lige nu. Jeg huskede den som dårlig men gav den en chance for oprejsning. Den var værre endnu.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#17 filmz-smedt-meister 16 år siden

tja... Det lyder som god omgang popcorn film, så jeg tror lige at jeg smutter ind og ser den her i weekenden.
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#18 Yoda 16 år siden

For at give lidt overblik over karakterfordelingen af "Alien vs. Predator 2":

Internetsites:

KultuNaut 4/6
DVD-Venner 4/6
On-Z 2/6

Dagblade:

Fyens Stiftstidende 2/6
Berlingske Tidende 0/6
Politiken 1/6
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 elwood 16 år siden

#18

Niels Friid

Total Thumbs UP (dette er hans egen skala)

Niels Frid: "jeg ku især godt li da "her afsløre han så hele handlingen"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 Yoda 16 år siden

Imdb 5.7/10
Rotten Tomatoes 3.2/10
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: