“Aliens vs. Predator 2” gør sig ganske godt som tilfældig underholdning, og den hæver da også niveauet i forhold til sin jammerlige forgænger. Historien er knap så tåbelig, teknisk set er den ganske fermt sat sammen, om end klipningen bliver lige rodet nok i perioder, og referencer til de to franchises vil utvivlsomt begejstre. Men når alt kommer til alt, så er der stadig tale om en temmelig konventionelt opbygget film, som ikke rigtig forsøger at løsrive sig fra sine genrerammer. Og uden Califoniens guvernør og dennes charme på rollelisten eller Cameron bag kameraet så er der ikke for alvor noget, der kan løfte denne film over det jævnt underholdende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 PredatorX 16 år siden

#40

Bliver jo nødt til at gøre det klart for folk, så de skaffer den pirat kopieret:-) 20th Century Fox skal for alt i verden ikke tro vi godtager dette pis som en del af alien/predator universet. Giv os endeligt Predator og Alien film... men ikke de har søndags tv sammenkogte udgaver. Ikke flere penge til 20th century fox... Ellers tror de jo vi vil have deres kluntede opsatte tredje film.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#42 filmz-DocDoom 16 år siden

#40: Pas på, jeg erindrer, at man ikke skal udæske den gode Predator til kamp. Inden længe vil han trekantede røde lasersigte hvile på dit bryst!

http://www.filmz.dk/forum/item/26229/#57
http://www.filmz.dk/forum/item/26229/#62

Det var en af de bedre dueller - damn, det var tider!

;-D
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#43 filmkorn.dk 16 år siden

#34

Den japanske forretningskvinde hedder Mrs. Yutani. Hvis du ser de gamle Alien film er det firmaet Weyland/Yutani som forsøger at få fat i en Alien og som sender mandskabet i Alien ned til LV426, hvor de finder det kæmpe rumskib.


www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#44 filmkorn.dk 16 år siden

#37 Filmen er ikke noget mesterværk, men glimrende hjernedød underholdning, og jeg betragter ikke mig selv som retarderet :)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#45 PredatorX 16 år siden

#42

Hahahaha... Ja det er godt jeg kan more jer:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#46 PredatorX 16 år siden

#43

Jeg er meget enig i #26. Det er præcis det samme jeg føler om den film. Og kan slet ikke se, hvordan du kan erkende den som underholdende. Så jeg er ikke helt overbevist:-)

Udover det så er scenen du nævner i #43 jo så elendigt serveret, at det bare, som resten af filmen, virker så billigt. Og så bryder jeg mig på ingen måde om at man på denne måde blander de gamle film ind i billedet.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#47 filmz-morpheus75 16 år siden

Jeg var inde og se den igår. Var sgu egentlig godt underholdt. Den var LYSÅR bedre end AvP 1.... I modsætning til andre herinde syntes jeg skuespillet var godt (til den slags genre film, naturligvis). Kunne godt finde på at se den igen. Meen, det er jo heldigvis smag og behag.
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#48 filmkorn.dk 16 år siden

#46 Jeg tror du er gået ind med for høje forventninger og jeg for lave :)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#49 filmz-DocDoom 16 år siden

#45 - ;-D
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#50 PredatorX 16 år siden

#48

Jeg gik desværre ind med meget lave forventninger (#23). Forventede dog den umuligt kunne være dårligere end 1'eren. :-D Den måde filmen hang sammen på osv... Det mindede mig om en dårlig sci-fi serie fra start 90'erne eller noget. Du ved dengang det var crap hehehe.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: