“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 DarkLight 19 år siden

Hmm med alt respekt for anmelderen føles dette som en ufortjent høj karaktér.
Jeg glæder mig dog til at bedømme vel selvsyn i morgen aften.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 evermind 19 år siden

Jeg glæder mig til denne film. Meget har jeg misset i biografen i de forgangne måneder, men denne må ikke blive en af dem!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 maniac 19 år siden

#1 hvordan kan du mene karakteren er ufortjent høj, hvis du ikke har set filmen :P - Ja, den måtte jo komme.
Gravatar

#4 filmz-vanilla 19 år siden

Jeg glæder mig virkelig meget til at se den her film og de to kilder jeg plejer at stole mest på er filmz.dk og IGN Filmforce og de har jo begge givet den gode karaktere så jeg har store forventninger :)
Gravatar

#5 Bohemian 19 år siden

Jeg glæder mig dælme til jeg skal ind og se den film!!!
Go anmeldelse!
Free in serenity.
Gravatar

#6 dolphinfriendly 19 år siden

Jeps det bliver for fedt

Gravatar

#7 filmz-sanjo 19 år siden

Ja...
Skal se den i morgen, glæder mig :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#8 filmz-Angel Eyes 19 år siden

Gud bevare Chuck ;) Glæder mig helvedes meget til at se den fandens film!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#9 filmz-emajlo 19 år siden

At du skrive Weisz spiller "en ulv i fåreklæder" bryder jeg mig ikke om...

Virker som om du røbede en vigtig del af filmen der :(
Gravatar

#10 DarkLight 19 år siden

#3,

for det første føles karakteren for høj. Det er en fornemmelse, ikke en vished. I morgen har jeg en mening. I dag har jeg en følelse.

For det andet kan du ikke et øjeblik bilde mig ind at du ikke synes 6/6 føles for højt til f.eks. Catwoman. Her fremmer overdrivelse forståelsen. Man kan sagtens have en fornemmelse af hvad en film komme til at lande på. Constantine var 3-3.5 / 6 følelse fra mig af. Derfor føles den for høj.

#9, enig. Det virker som en spoiler. Men det kan self ikke passe.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: