Den længe ventede “Die Hard 4.0” når ikke sine forgængere til sokkeholderne, men er alligevel sublim underholdning efter bedste beskub. Det er desuden befriende, at instruktøren har været nytænkende og søgt tilbage til rødderne på samme tid. Samspillet mellem Willis og Justin Long er dynamisk. Sjæl og krop fra særligt “Die Hard” er en fryd, selvom skabelonen visse steder er for tydelig, og actionsekvenserne i et par tilfælde ryger ud af proportioner. Udgivelsen største styrker ligger dog i de tekniske kvaliteter og et fremragende ekstramaterialeudbud.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 duuk74 16 år siden

Ikke noget specielt. Et lille 7-tal
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#12 filmz-sparrowed 16 år siden

Sammenlignede lige spilletiden hos blockbuster, og den ser sgu ik' ud til at være ændret fra Theatrical til Yippee-Ki-Yay Edition. :S
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#13 Silver666 16 år siden

Er dette en unrated edition ?
Gravatar

#14 DarkLight 16 år siden

#13, se #3.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Tror jeg for en gangs skyld bryder min regel om, ikke at købe fuldpris dvd'er i Danmark, for den tror jeg at jeg vil give migselv i aften på vej hjem fra arbejde, så jeg kan slappe rigtig af oven på at have skrevet og sendt næste 80 brev i dag :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#16 Yoda 16 år siden

#15

Det er skam også en rigtig fin "koble-hjernen-fra-med-benene-oppe-og-et-glas-fyraftens-rødvin-film" :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 16 Rødvin, hvordan kunne jeg glemme det ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#18 achilles 16 år siden

Ahh, Die Hard 4.0 er sgu mere en stodder-film, så der ville jeg fortrække en pilsner eller to!!!!
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 18 Hver sin smag, men jeg holder mig til rødvinen i aften ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 mimic 16 år siden

Die Hard 4 var alt for steril i forhold til de 3 andre film. Plus 4eren havde en ynkelig badguy som ik rigtig var en trusel for john. Bruce gik bare vadende igennem filmene som om han var superman, og plottet var nu også ret halvkedelig.

Skriv ny kommentar: