Den længe ventede “Die Hard 4.0” når ikke sine forgængere til sokkeholderne, men er alligevel sublim underholdning efter bedste beskub. Det er desuden befriende, at instruktøren har været nytænkende og søgt tilbage til rødderne på samme tid. Samspillet mellem Willis og Justin Long er dynamisk. Sjæl og krop fra særligt “Die Hard” er en fryd, selvom skabelonen visse steder er for tydelig, og actionsekvenserne i et par tilfælde ryger ud af proportioner. Udgivelsen største styrker ligger dog i de tekniske kvaliteter og et fremragende ekstramaterialeudbud.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Yoda 16 år siden

Der har på intet tidspunkt eksisteret en badguy, der har været en trussel for John McClane, det ved vi alle jo ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#22 Yoda 16 år siden

#19

Helt enig! :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 filmz-Bruce 16 år siden

#20 Bruce ER Superman!

Mvh
Bruce
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 thomasegebaek 16 år siden

Jeg købte filmen og så den idag. Jeg kunne ikke se eller høre en eneste forskel på den og biograf udgaven.
Gravatar

#25 aknot 16 år siden

Hvad med BD udgaven bliver den også unrated, anyone?
Gravatar

#26 The Insider 16 år siden

#25, nope.
War. War never changes.
Gravatar

#27 HonoDelLoce 16 år siden

#26

Og det er bare ikke i orden! :) Det er fandme for grælt at man skal kaste penge efter to udgivelser, bare fordi man både er en sucker for knogle-lyde og high def..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#28 aknot 16 år siden

#26 latterligt!
Gravatar

#29 filmz-playstation 16 år siden

Yeps, jeg har også købt dvd'en og det er præcis den samme udgave som i biffen med alle de dårlige dubs hvor skuespillernes mundbevægelser ikke passer til det der bliver sagt. Rimeligt skidt især fordi jeg læste denne tråd inden jeg købte den og det blev sagt at det var den unratede. :-(
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Næsten færdig med filmen, men ærlig talt så gør den sig ikke rigtig på en lille skærm, heller ikke efter 3 glas ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: