Den længe ventede “Die Hard 4.0” når ikke sine forgængere til sokkeholderne, men er alligevel sublim underholdning efter bedste beskub. Det er desuden befriende, at instruktøren har været nytænkende og søgt tilbage til rødderne på samme tid. Samspillet mellem Willis og Justin Long er dynamisk. Sjæl og krop fra særligt “Die Hard” er en fryd, selvom skabelonen visse steder er for tydelig, og actionsekvenserne i et par tilfælde ryger ud af proportioner. Udgivelsen største styrker ligger dog i de tekniske kvaliteter og et fremragende ekstramaterialeudbud.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Mr.E 16 år siden

Er det unrated udgaven? Jeg ved at der udgives en unrated udgave der udgives på dvd. Er det denne? - ups - fik lige svar da jeg læste tråden.. :o)
Gravatar

#32 filmz-ab 16 år siden

Nu har jeg købt filmen, og det er altså den samme version som i biffen, hvordan kan det være?? Er der nogen der ved det? Er det måske kun i USA at de udgiver en unrated??
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#33 filmz-Bruce 16 år siden

Jep, jeg tror heller ikke denne er unrated. Såvidt jeg kan se, kommer den unratede først ud den 20. november i USA.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 filmz-sparrowed 16 år siden

Pheew...så kan man forhåbentligt se frem,
til den endelige udgave af filmen. Hvis jeg da beslutter mig for, at købe en dansk udgave!
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#35 filmz-michaell 16 år siden

#33 Så venter jeg klart til den 20. november...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#36 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Min er allerede solgt igen af samme grund :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#37 filmz-ab 16 år siden

ja, det er sgu noget pis. Nå, så må man jo vente til den 20 november. Men kommer udgaven til dk?? Og gad vide om der også er forskelle på den??
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#38 chandler75 16 år siden

Det er da underligt, at denne udgave så har en rating på 15 år, og den anden udgave 11 år, men det har måske noget med ekstramateriale at gøre...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#39 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 38 Det nåede jeg ikke igennem :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#40 filmz-ab 16 år siden

ja, det hænger ikke sammen, nej. Har set lidt af ekstramaterialet, og kan ikk se hvorfor aldergrænsen skal sættes op af den grund. Men måske fordi filmen selvfølgelig er nemmere at få fat på dvd, og det vil de så satte op til 15 år, hvem fanden ved. men det giver minus mening.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: