Desværre kommer “The Great Wall” også med dårligt nyt. En mur kan ikke holde det onde ude. Ondskaben finder altid nye veje. I stedet må du finde årsagen til den. Eller bare spænde noget krudt på et grønt monster, der så løber hen til de andre monstre, hvorefter Matt Damon sætter ild til hele lortet og redder dagen. 1-2-3: Matt Damon er en mur!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Geekalot 7 år siden

#39 så tror jeg godt nok du skal til at være mere herinde en du egentlig er hvis du mener jeg er det. Samtidig da de brugere jeg kalder for høj næset, var brugere herinde, var de ikke sådan. Men det har jeg følelsen af de er nu. Det er dem der decideret drejer som om derovre og ikke alle. Der skal være plads til nye brugere, noget jeg ikke syntes de er særlig gode til derinde.
Så ja på trods af der er nogle enkelte jeg godt kan lide på det andet site, så er min troskab hvor den har lagt hele tiden.
Hvis i bare vil bashe en side hele tiden med jeres spoiler alerts i tide og i utide, så fatter jeg ikke i er her, hvis siden er så dårlig som i får den til at lyde til?
Ja siden har ændret sig siden Morten er kommet til, men er i bange for forandringer ? Meget muligt der smutter en enkelt eller to engang imellem, men der er kommet mange nye brugere til, en der er smuttet. Så en eller anden ting må han da stadig kan gøre rigtig.
Men tror seriøst du burde tage at læse nogle af de gamle tråde hvis du tror Morten og mig er så kærlige over for henanden. Jeg respektere ham, det mere en hvad visse af jer andre kan formå at præstere engang imellem.
Gravatar

#42 Lawman 7 år siden

#41, orker ikke at bruge mere tid herinde end jeg allerede gør. Ift. Moovy er det jo så sådan du føler - jeg synes ikke det er sådan.

Nu synes jeg ikke siden bliver "bashet" hele tiden, ift. spoileralerts, men når Morten skriver en anmeldelse som denne, og spoiler slutningen på filmen bliver vi da nødt til at råbe op. Også selvom det er formålsløst, da Mortens ego og Filmz' "traditioner er til hinder for en ændring af anmeldelsen. Man skulle tro anmeldelsen var skrevet i sten!

Og så mange brugere kan der da vist heller ikke været kommet til, på trods af hvad Morten/de øvrige admins siger. Der er jo mere eller mindre dødt herinde, og størstedelen af alle anmeldelser siden 1. januar har ikke fået én eneste kommentar med på vejen. Denne anmeldelse er den mest kommenterede siden Deadpool-anmeldelsen fra februar sidste år, så måske Morten bare skal gøre det til en tendens at spoile alle film, så de kan få lidt mere gang i forummet. Det kommer selvfølgelig nok til at koste nogle læsere, hvilket denne anmeldelse allerede har gjort.

Skriv ny kommentar: