Mest positivt overraskende er dog næsten lydsiden, hvor Chemical Brothers’ elektroniske musik brager løs og føjer enormt til den pressede stemning, der ganske vist ikke består af væg til væg-action, men som ikke desto mindre formår at holde tempoet højt og skabe nogle kulørte karakterer i hvis selskab, man føler sig godt underholdt. Kun slutningen føles en smule vag, men ellers er “Hanna” et skoleeksempel på, hvordan man skruer en solid, karakterdreven og underholdende omgang action sammen. Michael Bay kunne lære meget af at se denne film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Babo Rises 12 år siden

Den var ret middelmådig, ja.
Gravatar

#22 BN 12 år siden

Babo Rises (18) skrev:
IK

Elsker også Roaper. Utroligt at Ebert gav den en god anmeldelse, for det er trods alt et barn der skyder løs ;)


Det kan være, han bor i en af de stater, hvor den seksuelle lavalder er 17 år (i andre amerikanske stater er den 16 og 18 år), og så synes han måske, at hvis man er gammel nok til at have sex med folk, så er man også gammel nok til at smadre dem!

;-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 Babo Rises 12 år siden

Hehe. Han var ellers noget efter Kick Ass for dens amoralske fortælling.
Gravatar

#24 Kruse 12 år siden

#23: Det hænger nok sammen med at han ikke har noget imod at en 16-årig udfører disse ting, men at det ikke er okay med en 12-årig, som i Kick-Ass. Desuden så var Hit-girl's handlinger langt mere voldelige og blodige(Jeg går ikke udfra at volden er særligt ekstrem i Hanna, da det er PG-13), men muligvis vigtigst af alt, så sagde Chloe Moretz et grimt ord som
cunt
, og hun er muligvis "scared for life" af dette!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#25 doctor doom 12 år siden

#19: Enig.
Gravatar

#26 Babo Rises 12 år siden

Kruse (24) skrev:
16-årig udfører disse ting, men at det ikke er okay med en 12-årig


Giver ingen mening i min bog, hvis han skulle mene det. Og nej, Hanna er ikke ligeså grafisk som Kick Ass, men mindst ligeså ond i sin tankegang.
Gravatar

#27 Kruse 12 år siden

#26: Jeg synes nu at det giver god mening i den forstand at man er betydeligt mere voksen som 16-årig end som 12-årig. Men når det så er sagt, så kan jeg heller ikke helt følge Ebert i hans problemer med dette i Kick-Ass.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#28 Babo Rises 12 år siden

Så fire år fra eller til skulle gøre den ene fortælling amoralsk forkastelig og ikke den anden?
Gravatar

#29 wimmie 12 år siden

#28

Er det ikke ofte sådan?
Der er jo også stor (moralsk) forskel på om en fyr der var myndig hoppede i kanen med en 12-årig eller en 16-årig ;)

4 år gør en verden til forskel ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#30 Highland Park 12 år siden

wimmie (29) skrev:
Der er jo også stor (moralsk) forskel på om en fyr der var myndig hoppede i kanen med en 12-årig eller en 16-årig ;)
Her er det bare pigerne, der hopper på mændene. ;P
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: