Fans af den første “Madagascar”-film kan glæde sig over, at fortsættelsen er på nøjagtig samme kvalitetsniveau som forgængeren, at både BD-udgivelsens transfer og lydspor er fantastisk, og at skivens ekstramateriale er ganske udmærket. Alle andre bør lade udgivelsens samle støv hos den lokale videoforretning og i stedet erhverve en hvilken som helst anden computeranimeret spillefilm. Ja, hvilken som helst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Morpheus 14 år siden

Er fuldstændig enig.

Et makværk af en film jeg godt nok aldrig skal se igen.
Gravatar

#2 NightBreaker 14 år siden

Jeg kan kun sige .

A HVA !!!

Madagascar 2, er super sjov. Der er så mange jokes hele vejen igennem filmen, at man synes man griner hele tiden, især i starten af filmen, er der var så meget knald på man tror det er løgn.

Historie som du og #1 piver over, er ikke super god, den er lige så god/ringe , som 1`eren, men hvor 1`eren var ikke var sjov mange steder, er 2`eren sjov mange steder.

Så hvis du vil se en sjov filmen sammen med damen, så tag og kig på Madagascar 2, især hvis du synes 1`eren var okay. For så vil du elske 2`eren.
Gravatar

#3 filmz-Narniabæver 14 år siden

Madagascar 2 er en af de bedste film fra sidste år.

Nu mangler der kun en Mauritius film.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#4 filmz-DonDiegoDeLaVega 14 år siden

Det var godt nok en særdeles subjektiv anmeldelse... "Der er ingen ordentlige konflikter... dyrene går oftest bare rundt og ævler løs om alskens nonsens." - oooookay så..

Madagascar 2 var IMO både sjovere end etteren og en af de mere morsomme CGI film sidste år..
Gravatar

#5 enfilmnørd 14 år siden

Kedelidt makværk, meget enig med anmelderen.

MHT sidste års sjovest animationsfilm(eller er det bare film?), så er det Kung Fu Panda, den er fantastisk. Det er Wall-E også, men Kung fu Panda, er klart sjovere, og mere slapstick
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#6 The Insider 14 år siden

#4, Det var godt nok en særdeles subjektiv anmeldelse...

Hvad skulle den da ellers være? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [3382549690] 14 år siden

The Insider (6) skrev:
#4, Det var godt nok en særdeles subjektiv anmeldelse...

Hvad skulle den da ellers være? :-)


Afstemt med alle holdninger på IMDb, tidligere anmeldelser på Filmz, Filmz-brugernes holdninger osv. Så svært kan det fandme da heller ikke være.
Gravatar

#8 The Insider 14 år siden

touché!
War. War never changes.
Gravatar

#9 nygaardpetersen 14 år siden

Alt respekt for anmelderen som er absolut en af mine favorit anmeldere her på Filmz, må jeg give #4 ret i at anmeldelsen er meget subjektiv. Jeg ved godt at en anmeldelse selvfølgelig er subjektiv, men derfor må man jo gerne forsøge at forholde sig objektivt alligevel. Anmeldelsen er jo totalt præget af anmelderens store had til filmen samt dens forløber.
Gravatar

#10 moviefan20 14 år siden

"...denne frygtelige fadæse, som p.t. udgør lavpunktet i 3D-animationsgenrens historie."

"...i stedet erhverve en hvilken som helst anden computeranimeret spillefilm. Ja, hvilken som helst."

Anmelder mangler erfaring indenfor området, hvis han mener at Madagascar 2 fortjener titlen som lavpunktet for 3D animationsfilm :P Han har tydeligvis ikke set perler som:

The Tale of Despereaux (2008)
Open Season 2 (2008)
Space Chimps (2008)
Jungledyret Hugo: Fræk, flabet og fri (2007)
Free Jimmy (2006)
Barnyard (2006)
Surf's Up (2007)
Valiant (2005)
Bee Movie (2007)

Alle er markant dårligere end Madagascar 2, som jeg fandt herligt morsom, men muligvis var jeg fortryllet af Moto Moto.. Er uenig i stort set det hele (af det jeg lige gad læse), bortset fra, at Alec Baldwins karakter desværre er lidt på sidelinjen. Samtidigt kan jeg godt se, at historien er tynd, men jeg mener slet ikke, at det er afgørende. En film af denne type skal være morsom.. og det er den. Specielt hvis man elsker karaktererne fra den første.. og hvis man hader den første.. hvorfor så se den nye? Sæt en anden anmelder på sagen. Uanset hvad, så mener jeg at 1/6 er helt ved siden af.. hvor skal elendige film som free jimmy så være? -3/6..

Er selvfølgelig bare min mening. Noget andet er dog, at det er som om, at det er blevet moderne at hade film (eller andet), blot så man kan slynge om sig med pseudovittige fornærmelser såsom "..frygtelig fadæse". Er lidt trættende.. uanset om man er enig i anmelderens holdning eller ej. Each his own I guess.

Men glædeligt, at udgivelsen er i super kvalitet.

Skriv ny kommentar: