“Scott Pilgrim mod verden” er vanvittigt underholdende og et visuelt knockout. Filmen vil helt sikkert dele vandene, og nogle vil finde den for stiliseret, larmende og uvedkommende. Men som tilfældet er det med “Super Mario”-spillene, så er “Scott Pilgrim mod verden” mere end blot form og stil. Den er også symbolet på den forbandede kærlighed, hvor man må gå så grueligt meget igennem for at nå frem til sin prinsesse.

Læs også Filmz’ interview med “Scott pilgrim mod verden”-instruktøren Edgar Wright.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 djibyman2-the seque 13 år siden

Eraserhead (29) skrev:
Det er en irriterende film. Kan slet ikke se hvorfor folk synes den er så fed. Synes den var overdrevent påtaget og plat. Havde ellers glædet mig til Wrights nye film, men nu har jeg mistet troen på ham.


Du jo helt blank.......
Gravatar

#32 elwood 13 år siden

Nåede ikke og se den i biffen (Århus) så den skal hjem på BD.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 Eraserhead 13 år siden

Ej glæder mig selvfølgelig til han næste film, men måtte desværre gå rigtig skuffet hjem denne gang.
Gravatar

#34 evermind 13 år siden

Puha, det er virkelig svært at finde ud af, om jeg skal bruge penge på denne film i biografen/på BD (den kodefri, amerikanske udgivelse er udkommet i dag), eller om jeg skal vente, til en bekendt anskaffer den, så jeg kan se den risikofrit. Jeg er vild med Edgar Wrights tidligere værker og fristet til bare at bestille filmen, men har hørt meget både for og imod, og jeg synes virkelig ikke, den ser specielt fed ud i traileren ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#35 djibyman2-the seque 13 år siden

...undrer mig stadig over at nogen ikke kan lide denne film, har været i biografen ca.30 gange i år, og dette er den film der ligesom The Watchman sidste år skiller sig fra mængden, for mit vedkommen så tror jeg ikke på at der når at komme noget i år der topper denne film, men det tror jeg at jeg har sagt før så nu siger jeg ikke me.......
Gravatar

#36 The Insider 13 år siden

#34, kom forbi om en uges tid, når jeg har bedre tid, og se den på mit nye TV! Fik den på Blu-ray forleden.
War. War never changes.
Gravatar

#37 evermind 13 år siden

Deal! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#38 The Insider 13 år siden

#37, cool! Lad os lige tales ved til julefrokosten!
War. War never changes.
Gravatar

#39 jessup 11 år siden

Jeg er ret imponeret over denne film. Umiddelbart den mest helstøbte film der bygger på tegneserie/computerspils universet jeg har set.

5/6
This is just until June
Gravatar

#40 fubar 11 år siden

#39
Så må det være fordi du har Ghost World til gode?
Men ja, så absolut en god film.

Skriv ny kommentar: