“Spider-Man 2.1” byder på 8 minutters nye optagelser, som hverken gør filmen bedre eller værre. Der er stadigvæk tale om en utrolig underholdende, uhyre gennemført og endda rørende superheltefilm, som både finder tid til at imponere via storstilede actionscener og sine mange intime, følelsesladede momenter. Transferet er imponerende, lydsporet er et af årets bedste, og så er der en del, men ikke just masser af godt ekstramateriale. Alligevel henvender udgivelsen sig primært til folk, der endnu ikke har set eller købt “Spider-Man 2”, eller fans, som bare må og skal eje alt, der har med den populære superhelt at gøre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Patriarch 16 år siden

Sådan har jeg det med POTC fortsættelserne og Dark City.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#22 filmz-Joseph_Hahn92 16 år siden

[quote]Den Var God, Og Sejt Sort Dragter
Sorte Dragtre Var Stjærkere end De Røde!!!,

Cool Man
Gravatar

#23 thomas040 16 år siden

what the hell are you saying boy?!
Failure is a zero out.
Gravatar

#24 Bony 16 år siden

Tror lige der har været gang i fredspiben der!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#25 filmz-gofferoffer 16 år siden

#24

Efter en hård dag med eksamen er sådan en kommentar der guld værd :-D
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#26 filmz-Kragmose 16 år siden

#22, say what? :P

Og så i quote :S
Gravatar

#27 filmz-Louise-her 16 år siden

Mine farvorit film er Spider-Man filmene. Synes de er fantstisk godt lavet og nogle helt utrolig fede historier - fordi de er så dybe. Kan også gódt lide kontrasten superhelt/almindelig og hvor svære de er at adskille.

Alt i alt elsker dem. og kan ikke vente med at se 3'eren igen - efter at ha' set den til præmieren:)
Har forresten Spider-Man, Spider-Man2 og Spider-Man 2.1 . Hvis nogle skulle spørge? hah ;)
Gravatar

#28 dolphinfriendly 16 år siden

#27 Nogle mennesker kan li' at pines unødvendigt. :)

Gravatar

#29 Slettet Bruger [3677280679] 16 år siden

#15 - Den Marvel-film jeg har synes bedst om, har nok været "Batman Begins", men herudover så mener jeg også at DareDevil og Elektra var okay.
Endvidere så er der også nogle gode dele af X-men-filmenen som jeg faktisk synes godt om, dog langt fra det hele.

Så der er bestemt nogle Marvel film jeg synes godt om. Dog er Spiderman 1 og især 2 absolut ikke i nærheden af at være film jeg kan lide.
PLEASE DELETE THIS ACCOUNT!
Gravatar

#30 wiseguy 16 år siden

#29 Batman er en DC-figur og har intet med Marvel at gøre!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: