“Spider-Man 2.1” byder på 8 minutters nye optagelser, som hverken gør filmen bedre eller værre. Der er stadigvæk tale om en utrolig underholdende, uhyre gennemført og endda rørende superheltefilm, som både finder tid til at imponere via storstilede actionscener og sine mange intime, følelsesladede momenter. Transferet er imponerende, lydsporet er et af årets bedste, og så er der en del, men ikke just masser af godt ekstramateriale. Alligevel henvender udgivelsen sig primært til folk, der endnu ikke har set eller købt “Spider-Man 2”, eller fans, som bare må og skal eje alt, der har med den populære superhelt at gøre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-gofferoffer 16 år siden

Spider-Man 2 er en af de bedste tegneseriefilmatiseringer, næst efter Batman Begins, den originale Batman og X-Men 2 (uden at regne graphic novel-filmatiseringer med). Det er måske, fordi jeg synes, Doc Ock er blandt de fedeste tegneserieskurke.

Tror dog ikke, jeg vil investere i 2.1, da jeg allerede har den første version.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#2 Hive 16 år siden

Jeg har også den første udgave af Spider-Man 2. Er der overhovedet nogen grund til, at smide penge efter denne udgave? Har udgivelsen noget videre formål, udover at tjene penge ind?
Gravatar

#3 filmz-Scarface 16 år siden

Fantastisk film. Var en af de få, der nok syntes 3'eren var den absolut bedste. En smagssag, ikke? ;)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#4 Hive 16 år siden

#3

Ja det er jo nok meget fint, men det er så ikke Spider-Man 3 denne tråd drejer sig om.
Gravatar

#5 jessup 16 år siden

#4 - men måske godfather 4 kan flettes ind?
This is just until June
Gravatar

#6 filmz-div 16 år siden

jeg synes det var smuk film. Den bevægede min sarte sjæl. Tak for dette skønne mesterværk. Jeg elsker spiderman, han er min mand. Haha.

HIlsen mister jakel.
"Cinderella Man"
Gravatar

#7 filmz-div 16 år siden

sidder og spiser kebab, vil nogle være med?

kys kys..
"Cinderella Man"
Gravatar

#8 dolphinfriendly 16 år siden

Jeg vil til enhver tid hellere proppe fjæset med kebab, end at se Spider-Man 2 én gang til!

Gravatar

#9 filmz-Bruce 16 år siden

#8 Kan der blive plads til én til?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 Petrescu 16 år siden

#9
Taget i betragtning af at du oftest udtaler dig negativt om tegneseriefilmatiseringer, er det overraskende meget krudt du bruger på genren ;)

Skriv ny kommentar: