“Spider-Man 2.1” byder på 8 minutters nye optagelser, som hverken gør filmen bedre eller værre. Der er stadigvæk tale om en utrolig underholdende, uhyre gennemført og endda rørende superheltefilm, som både finder tid til at imponere via storstilede actionscener og sine mange intime, følelsesladede momenter. Transferet er imponerende, lydsporet er et af årets bedste, og så er der en del, men ikke just masser af godt ekstramateriale. Alligevel henvender udgivelsen sig primært til folk, der endnu ikke har set eller købt “Spider-Man 2”, eller fans, som bare må og skal eje alt, der har med den populære superhelt at gøre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Yoda 16 år siden

#27

Spider-Man og dybe historier er to ting, der ikke går sammen. Det ville svare til, at man skulle svælge sine røde pølser ned med barolo.

Effekterne er fede, historierne er bovlamme og gumpetunge.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#32 wiseguy 16 år siden

#31 læste du superhelte-tegneserier som knægt?
Fair nok historierne er ikke dybe, men er man gammel fan af tegneserierne, så synes jeg nu, at Raimi har gjort et fint stykke arbejde med at overføre originalmaterialet til film (i hvert fald med de to første film!). Jeg mener, at en film skal vurderes, for det den er og i dette tilfælde snakker vi altså en filmatisering af en superhelt-tegneserie! Det siger sig selv at al realisme hermed falder pladask til jorden som med så mange andre genrer som sci.fi og fantasy.
Jeg ved godt, at film er en smagssag, men jeg undrer mig nu alligevel over, at du har set dig så sur på Spiderman franchisen? Er den mere bovlam og gumpetung end så meget andet i den genre? Eller er det bare genren, du ikke bryder dig om??
Afslutningsvis skal jeg gentage mig selv fra en anden tråd. Jeg bryder mig bestemt ikke om 3eren og undrer mig over, at det er det samme cast & crew fra de to forrige, der står bag den film. Men nu handler denne tråd jo om 2eren og så er det jo i bund og grund irrelevant!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#33 Yoda 16 år siden

#32

Som knægt og stadigvæk! :-)

Jeg har intet imod genren overhovedet, men synes ikke, at Raimis candy floss univers er spændende, når talen falder på historiene.

I øvrigt har jeg ikke set mig sur på noget som helst :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#34 wiseguy 16 år siden

#33 Så er vi vel bare enige om at være uenige :o) for jeg har svært ved at se, at Raimi’s historier ikke er de samme, som dem jeg i sin tid læste med fryd.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#35 Yoda 16 år siden

#34

Nogle gange er det også mere interessant at være uenig :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#36 wiseguy 16 år siden

#35 det er jeg så til gengæld enig i ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#37 filmz-jeangrey55 16 år siden

BEDER EN ETERN MERER ACTION MEN GOD ER DEN DA
Gravatar

#38 El vez 16 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#39 wiseguy 16 år siden

#38 LOL :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#40 filmz-mcclane 16 år siden

spiderman 2.1 er faktisk meget meget bedre end den original biografversion den har flere scener i end den original så det giver det mere mening nuff said stan lee he is the man...

Skriv ny kommentar: