“The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning” er mindst lige så blodig og visceral som sine forgængere, og midt i al torturen, lemlæstelsen og den ubønhørlige afvisning af vedkommende fortælling, præsenterer dette rædselskabinet os faktisk for gyset i det ubehagelige. Det er nok morbidt og ikke så lidt ude på et overdrev, men skarp og præcist eksekveret, og uden formildende forbehold som publikum kan gemme sig bag. Det fysiske gys har ganske vist været iscenesat mere intelligent andre steder, men hvad gør det med en horrorfilm, der taler til mellemgulvet og nerverne i stedet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bates 17 år siden

Den skal da nok ses.

Jeg har en svaghed for retarderede med en motorsav.
Gravatar

#2 wiseguy 17 år siden

Yes! lækkert med en forholdvis positiv anmeldelse, når billetterne nu er bestilt ;)
Glæder mig til mandag.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3 filmz-Scarface 17 år siden

Huh Hah!!! :D
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#4 Michael Andersen 17 år siden

#3 Wrong character, Mr. Pacino ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 filmz-Scarface 17 år siden

#4 LOL! Vidste en ville gennemskue mig. En duft a motorsav, ja. :D
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#6 zamm- 17 år siden

Fint med en rimelig positiv anmeldelse... havde forventet den fik 2/6 eller bare mindre... men alligevel kunne jeg godt ønske mig at dette bliver den sidste af de film om Leatherface... og så kunne de smide alle filmene i en boks når de kom ud på DVD/HD-DVD/Blu-Ray
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#7 Bohemian 17 år siden

Uha må hellere se den i bio, trænger et godt gys i bio
Free in serenity.
Gravatar

#8 dyg 17 år siden

På trods af en god anmeldelse forbeholder jeg mig retten til at være ufattelig skeptisk, hvad denne film angår.

Jeg er vildt forelsket i den originale TCM, og mener at genindspilningen var en omgang stemningstømt MTV-crap. Men det lyder jo til, at der er taget hånd om nogle af disse problemer, så ses skal den helt sikkert, selvom min skepsis er til stede endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 filmz-Scarface 17 år siden

Surt for mig da min bio ikke viser den pga. ja, hvorfor tror I???
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#10 filmz-d4||3 17 år siden

Hehe, jeg er nu godt nok noget mere til den (de) nye Texas chainsaw massacre end den originale.. Jeg købte den originale for 40kr en dag, og fuck hvor jeg sys den var ringe :D

Men okaj, den er så også rimelig gammel :P

Skriv ny kommentar: