Jovist, “Titanic” er sentimental og forudsigelig (og ikke blot, fordi vi alle sammen godt ved, at skibet vil synke), men al kritik forstummer, når James Camerons Oscar-sluger for alvor kommer op i gear og skildrer Titanics forlis med en autenticitet og intensitet, der får nerverne til at sitre, og det fænomenale cast opvejer Camerons noget kluntede dialog. Der udkommer mange vigtige BD-udgivelser i år, men næppe mange af samme kaliber som denne. “Titanic” er en regulær åbenbaring i 3D, lydsporet er fænomenalt, og udgivelsen rummer talløse timers pragtfuldt ekstramateriale. Hvis du er fan eller 3DTV-ejer, er udgivelsen simpelthen et must, og selv hvis du ikke forguder “Titanic”, bør du tage et nærmere kig på denne blændende Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 The Insider 11 år siden

Do it! Sætter du ikke en kop over til mig også?
War. War never changes.
Gravatar

#22 Highland Park 11 år siden

Så gerne! :)

Jeg krydser fingre for, at jeg ikke kværner de forkerte bønner.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#23 The Insider 11 år siden

Feeeeeedt! Tager den sort. Er det instant?
War. War never changes.
Gravatar

#24 Highland Park 11 år siden

Nej, det er friskkværnet og klargjort i stempelkande. :)

Du skal også have mange tak for billedformatsammenligningen. Det er fornemt og unægteligt noget mere brugbart, end da onfilm for nyligt demonstrerede forskellen i billedkvalitet mellem henholdsvis den nye og en ældre Indiana Jones-udgivelse ved hjælp af to små billeder:
http://www.onfilm.dk/Nyhed/Nyhed.aspx?NyhedId=1018...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#25 The Insider 11 år siden

Fandme lækkert!
War. War never changes.
Gravatar

#26 PredatorX 11 år siden

Hmmm, havde ellers ikke lige regnet med at skulle se den, men nu er jeg lidt i tvivl.. :/
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 Batsy 11 år siden

Ericmase (1) skrev:
Ja.
Slutningen på filmen var nu sørgelig, men den slår ikke denne dødscene i COD: MW3 (undskyld for de der memes, men det er desværre sandt (hvis man spørger mig, hehe))!


Angående spil den her slå den uden tvivl:


Angående film: samme film!

I win!

God andmeldese Johan, tror dog nok aldrig jeg får den på BD. Synes simpelthen den er så kedelig, den eneste grund jeg har lyst til at se den er pga Bernard Hill, virkelig en overset skuespiller.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#28 Ericmase 11 år siden

Batsy (27) skrev:
Angående spil den her slå den uden tvivl:

Arrrg! Husk spoiler knappen! Har ikke spillet det (endnu)!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#29 Batsy 11 år siden

Ericmase (28) skrev:
Arrrg! Husk spoiler knappen! Har ikke spillet det (endnu)!


Aner ikke hvad du snakker om!,
Undskyld!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#30 Riqon 11 år siden

Interessant take på James Cameron som en romantiker. Måske det faktum at hans egne romantiske forhold har været hårdt prøvede hænger sammen med de usandsynligt altruistiske kærlighedsidealer, man finder i hans film, sammen med at Cameron er sygt perfektionistisk? Nå, nok om det, spekulerede bare ...
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: