Ligesom den første sæson af “The Walking Dead” springer tv-seriens anden årgang ud af starthullerne med manér, men den bliver gradvist mindre ambitiøs og mindre uhyggelig. På trods af et par solide afsnit og flere effektive øjeblikke er sæsonen alt i alt en noget blandet landhandel, og hvis “The Walking Dead” ikke skal ende som en fodnote i gysergenrens leksika, skal den 3. sæson dæleme levere varen. Seriens fans vil formentlig købe denne udgivelse under alle omstændigheder, og de kan glæde sig over, at afsnittene både ser godt ud og lyder godt på Blu-ray, samt at ekstramaterialet er ganske hæderligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Kyllingebenet 11 år siden

Må erkende mig enig, jeg synes også at sæson 2 gik hen og blev en anelse ensformigt, det hele gik stort set i stå efter at gruppen
kom til farmen.
Gravatar

#22 Slettet Bruger [4017741779] 11 år siden

Det kunne jo være at jeg skulle begynde at se den på Netflix. Genren er ellers ikke noget der tiltaler mig, men eftersom hvad jeg kan forstå er det ikke en serie om zombier i den gængse.

Og så må jeg sige at den har en af de flotteste plakater jeg længe har set. Alene det har gjort mig interesseret.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#23 X&O 11 år siden

Hmm jeg er åbenbart den eneste der er fuldstændig uenig. Så har jeg da bare den serie for mig selv.
Gravatar

#24 Slettet Bruger [2577443290] 11 år siden

#23 -

Ikke i følge nogle af de andre indlæg.
Gravatar

#25 X&O 11 år siden

utyske (24) skrev:
#23 -

Ikke i følge nogle af de andre indlæg.


Arrr men du kan da ikke forvente at jeg skal læse alle de indlæg ;)
Gravatar

#26 Zombi 11 år siden

Ork 26 indlæg er da ingenting her på filmz! ;P

Jeg er enig med dig X&O
Gravatar

#27 Manthraxx 11 år siden

jeg erklærer mig også næsten enig med anmeldelsen..

Jeg håber fandme s3 bliver bedre, ellers er det endnu et tilfælde af "Moneymen killed the tv-show"
Gravatar

#28 Plissken 11 år siden

Er rigtig vild med denne serie og elsker zombie apocalypse genren.
Jeg gir sæson 2, 5 ud af 6 stjerner.
Så det hele i en køre og det var awesome!
Og jo... et par afsnit ku da godt ha været kogt sammen til ét, men pyt. ;)

Ang. ekstra materialet...
Det virker som om det ikke er blevet gjort færdig?
F.eks. kommer Titel skiltet op til hver klip, som sikkert skulle ha været en præsentation. Men der er ingen grafik/tekst på.
Og div. instruktør, skuespillere og FX folk bliver ikke præsenteret med navn eller titel som man kender det.
When there's no more room in hell...
Gravatar

#29 The Insider 11 år siden

#28, yeah, det er tydeligt, at man har efterladt skiltene blanke, så andre lande kunne trykke deres egne tekster på dem i deres eget sprog. Det er bare ikke blevet gjort :-)
War. War never changes.
Gravatar

#30 MuManden 11 år siden

Jeg har set serien på DR HD og glædede mig hver Søndag aften til et nyt afsnit og tænkte sgu ikke på at serien skiftede fra sæson 1 til 2 undervejs, så for mig må sæson 1 og 2 være lige gode og det er i hvert fald mindst 5* ud af 6.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: