Gravatar

#11 loki 10 år siden

#6
Jeg tror det var engang i 2008 (snapshot fra 2008).

#6+7+8
Hvis det kan fungere på stort set alle andre fora, så kan det vel også fungere her. Det ville jo være super praktisk, hvis man kunne illustrere en pointe enten med et billede eller YT klip e.l. Det er jo kun et spørgsmål om at opføre sig bare nogenlunde velopdragent.

#9
Useriøst.

#10
Enig mht. signaturer fyldt med billeder, men det kunne man jo bare vedtage at man ikke måtte.
www.peakoil.dk
Gravatar

#12 HelmerJ 10 år siden

loki (11) skrev:
hvis man kunne illustrere en pointe enten med et billede eller YT klip


Lyder som om du mangler en meme funktion hehe
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#13 davenport 10 år siden

Man kan jo bare smide et link til fx. YT. Det virker da godt nok nu...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Man kan jo altid poste et billede via ImageShack el. lign. men det er naturligvis lidt omstændigt, fx. i billedquizzer.
Doctor Last Warning
Gravatar

#15 loki 10 år siden

#12

;)

Nej det var nu mere ment som screenshots fra film - lidt på samme måde som de anvendes i anmeldelserne, så kunne man også indbygge dem i sine forum posts hvor det nu er på sin plads.

Men jeg forstår nok ikke helt modstanden (?) Det er jo ikke fordi normale fora bliver oversvømmet i billedet og irrelevante indlæg pga. muligheden for media-embedding. Og det jo netop bare det: en mulighed som så kan vælge at benytte sig af.

Men alt dette er jo bare tanker og ideer. Hvis et redesign ikke ligger i kortene well.... heh.
www.peakoil.dk
Gravatar

#16 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Synes godt man kunne efterspørge en eller anden form for like-funktion på forum-kommentarer, så man ikke skal skrive "den synes jeg også uha du har ret". Hvis man vil holde det i den gode ånd, kunne man begrænse sig til positive likes, som Facebook gør det. Negative likes har det med at afføde en krig, som fx inde på EB.
Doctor Last Warning
Gravatar

#17 Slettet Bruger [4269970602] 10 år siden

Jeg kan nu oss' sagtens undvære billeder, YouTube og andet i indlæg, men ok, jeg er nok bare en gammel mand, der foretrækker tingene, som i de go'e gamle dage, hvor det meste var tekst og mere tekst, uden ekstra forstyrrende elementer. :p
Gravatar

#18 davenport 10 år siden

I gamle dage var der snak om en live-tråd, men jeg tror beslutningen var, at det ville dræbe forummet med det samme, og det tror jeg er helt korrekt. Der var en tråd til det på MIRC dengang. (Hed det ikke det??)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 Kisbye 10 år siden

#18
mIRC er et klientprogram til IRC (Internet Relay Chat)

#16
Rating eksisterede allerede på søstersiden Newz.dk sidst en ny version af Filmz blev lanceret. De to sider kører mere eller mindre samme software. Tror det er et bevidst valg ikke at lade brugerne rate indlæg her.


Hvis man kan indføre billeder og youtube klip på en måde, så det ikke virker for voldsomt, er det da en meget god ide.
Hvad angår bredden på hjemmesiden, så er der meget spildplads i siderne. Idag plejer man at lave design dynamisk, så det tilpasser sig den brede man har på vinduet.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#20 dyg 10 år siden

Jo, vi har i lang tid haft en kanal #filmz.dk på quakenet, jeg tror endda stadigvæk den lever :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: