Gravatar

#21 dslacker 10 år siden

Personlig generer det mig klart mest med alle de tråde der er lukkede, pga. inaktivitet. Her idag læste jeg Benways glimrende artikel om Fritz Lang og læste så derefter artiklen om Kurosawa, der var linket til og ville lave en kommentar i den. Næh det kunne man så ikke ... HVORFOR IKKE ?!!!
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#22 Kisbye 10 år siden

#21
Nogle brugere finder det irreterende når andre brugere kommentere på indlæg der er år gamle. Derfor har man lavet det system, således at brugere ikke vækker en gammel tråd til live igen. Jeg syntes ikke det har været et så stort problem, at det er nødvendigt at låse trådene. Tværtimod syntes jeg også man dræber nogle gode debatter på den måde.

Faktisk er det dog ikke meningen at artikeltrådene skulle låses, men det sker alligevel for nogle af dem. Jeg har før gjort opmærksom på problemet, men det ser ikke ud til at være blevet rettet.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#23 MOVIE1000 10 år siden

Kisbye (22) skrev:
#21
Nogle brugere finder det irreterende når andre brugere kommentere på indlæg der er år gamle. Derfor har man lavet det system, således at brugere ikke vækker en gammel tråd til live igen. Jeg syntes ikke det har været et så stort problem, at det er nødvendigt at låse trådene. Tværtimod syntes jeg også man dræber nogle gode debatter på den måde.

Faktisk er det dog ikke meningen at artikeltrådene skulle låses, men det sker alligevel for nogle af dem. Jeg har før gjort opmærksom på problemet, men det ser ikke ud til at være blevet rettet.


Jeg synes det er da bedre end at gå tilbage til den gamle tråd end at tage emnet op igen, hvorefter den lukker og der går noget tid før der bliver lavet endnu en tråd om samme emne. Eller de samme diskutioner går igen.

Men som Davenport nævner i #18, så har jeg længe efterspurgt en live tråd, tror det vil være hyggeligt med sådan en herinde, hvor man kan diskutere mer eåbent elller få hjælp til et eller andet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 davenport 10 år siden

Nope, det vil være en stor fejl med livechat. Jeg synes allerede forummet bevæger sig nedad mht. indlæg. Der er slet ikke den samme aktivitet som førhen. (Det kan være jeg følger med i de forkerte tråde?)
Hvis der kommer en chat, så vil de fleste bare skrive der, og så tror jeg Filmz som det er nu ville dø.
Dertil også en masse skænderier og svinen til, fordi det er nemmere, imo.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 McPeter 10 år siden

Var der ikke på et tidspunkt en #filmz kanal på IRC som folk brugte til livechat?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#26 MOVIE1000 10 år siden

davenport (24) skrev:
Nope, det vil være en stor fejl med livechat. Jeg synes allerede forummet bevæger sig nedad mht. indlæg. Der er slet ikke den samme aktivitet som førhen. (Det kan være jeg følger med i de forkerte tråde?)
Hvis der kommer en chat, så vil de fleste bare skrive der, og så tror jeg Filmz som det er nu ville dø.
Dertil også en masse skænderier og svinen til, fordi det er nemmere, imo.


Det tvivler jeg på. Hvis man har en besked eller en mening skriver man den jo selvfølgelig ikke i livechat, da den kommer mere ud ved at skrive den på forummet. Man bestemmer jo også selv om man vil bruge livechat, der kan være dage hvor man har lyst og andre not so much, man bestemmer jo selv. Jeg synes bare de tkunne være hyggeligt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#27 dyg 10 år siden

#25 - Se #20 :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 McPeter 10 år siden

dyg (27) skrev:
#25 - Se #20 :)

Præcis :-) Tak. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#29 Highland Park 10 år siden

davenport (24) skrev:
Jeg synes allerede forummet bevæger sig nedad mht. indlæg. Der er slet ikke den samme aktivitet som førhen.
Det er også mit klare indtryk.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#30 dslacker 10 år siden

Jeps - og kvaliteten af indlæggene er gået ned efter Bruce er forsvundet (igen) :-)
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440

Skriv ny kommentar: