Gravatar

#21 NightHawk 15 år siden

# 20 -

Cool og tak for infoen. :)

Ved du om de to "Spike" historier evt. kommer med i "Angel : Omnibus" serien ? For hvis ikke, ja så vil jeg da bestille dem hjem fra Powerstar Collectibles som ligger inde med begge, med det samme.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#22 Slettet Bruger [2495802190] 15 år siden

# 21: Det er der vist ingen officielle udmeldinger om, men jeg kan umiddelbart ikke forestille mig andet.

I øvrigt udgives Whedons serie "Sugershock" nu i tegneserieform som en del af denne udgivelse: http://www.tfaw.com/Profile/MySpace-Dark-Horse-Pre...

En anderledes, meget syret og sjov historie, som jeg helt sikkert selv ved anskaffe mig på et tidspunkt.
Gravatar

#23 rockysds 15 år siden

[url= the Animated Series[/url]

En kort præsentation/pilot af what could have been.

Jeg er lidt trist over at læse mere om det på Wikipedia.

Jeg ved godt, vi fik den formidable sæson 8 i comics senere, men det her kunne nu have været rimelig sweet imellemtiden - og Giselle Lorens stemme kunne jeg nok godt ret hurtigt komme mig over, når resten af castet nu var i hus.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#24 Slettet Bruger [2495802190] 15 år siden

# 23: Nr. 20 af sæson 8 bygger på det projekt, så helt dødt er det ikke:o)
Gravatar

#25 rockysds 15 år siden

#24
Ja, det har set. Jeph Loeb styrer, og det bliver interessant at se, hvordan det fungerer på papiret i sæson 8. :)

Men jeg kunne nu stadig godt tænke mig at se et rigtigt afsnit. Xander og Willow var rigtig sjove i klippet.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#26 NightHawk 15 år siden

# 22 -

Ku' se at det kun var Spike - Shadow Puppets, den komplette serie, de havde på lager. Nu er der jo et stykke tid til d. 29 oktober, så jeg tror jeg bestiller denne 110 siders sag hjem inden længe, og så kan jeg jo lige gi' et heads up om dens kvaliteter.

http://www.tvmerch.com/cgi-bin/shop/tvcart.cgi?ACT...

Mht. Sugerschock, som Rockysds har reklameret en del for, så står den også på must own listen. Buffy - Omnibus vol 5. udkommer vist nok på samme dato, så så kan man jo snuppe begge på én gang.

# 23 -

Hehe, det så sgu da ret sjovt ud. Havde godt hørt om en "animated Series", men var ikke lige klar over, at de havde fået lavet noget materiale færdigt, som man ku' se. Giselle Lorens stemme er rigtigt nok lidt off i forhold til Gellars, men alligevel er det nu ikke helt tosset igen. På sigt, som du siger, så ku' man nok godt ha' vænnet sig til Lorens stemme. Ka' forøvrigt godt li' Xander's reaktion på Buffy's pludselige forsvinden tilsidst.
Han er mere interesseret i at høre pointen frem for det, at hun er blevet slugt af en stor drage. :D


På den anden side så ved han jo, at hun med nemhed selv kan klare situation. Så ingen grund til at gå i panik. ;)

Virker jo højst besyndeligt at ingen ville ha' del i "Buffy - animated", når det, som whedon selv siger, er sikre penge i banken. Især med den enorme fanskare der stadig eksiterer i hele verden.

Der er forøvrigt lavet to Tooned Up udgaver af Buffy og Willow. Jeg skal ha' fat i Buffy statuen, som kommer op ovre i tegneserie og bogafdelingen derhjemme. Måske køber jeg også Willow figuren når den udkommer, men går også og spekulerer lidt på et par andre i stedet for. I kan se Buffy & Willow figurene her :

http://www.tvmerch.com/cgi-bin/shop/tvcart.cgi?ACT...

http://www.tvmerch.com/cgi-bin/shop/tvcart.cgi?ACT...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#27 rockysds 15 år siden

#26
Hvis du er interesseret, kan du også hive Lynch' Spike: Asylum hjem fra Book Depository til ikke alt for mange penge. Og så eventuelt give den et par ord med på vejen.

Jeg overvejer selv, hvorvidt jeg skal købe noget mere Brian Lynch. Angel: After the Fall er endelig på vej hjem - og så får jeg jo at se, hvordan sagerne står til.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#28 NightHawk 15 år siden

# 27 -

Super! Jamen selvfølgelig er jeg interesseret i Asylum også, så den vil jeg da lige få bestilt hjem med det samme så. :)

Jeg får dog nok først skrevet om de to Spike serier sidst på måneden, for Go Ask Malice bogen skal lige gøres færdig først og så skal jeg også ha' skrevet et par komentarer til de sidste par numre af både Buffy - Season 8 og Angel - After The Fall, samt startet op på Tales of The Slayer - Vol 1.

Pyh...jeg blir sgu snart næsten helt stresset...men også kun næsten. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#29 rockysds 15 år siden

Buffy 8:

#15 – Wolves at the Gate - Part 4

En mindre skuffelse oven på Goddards tre ellers rigtig gode issues. En super og dramatisk start, hvor Whedon (ved Goddards hånd),
som så mange gange før, stikker sine karakterer i hjertet, da slutningen på #14 bliver gjort endegyldig.
Det er desuden lykkes Goddard gennem #12-#15, at få mig til at respektere Dracula i Buffy-regi, selvom jeg stadig ikke har særlig høje tanker om Antique.

Men så sætter Mecha Dawn ind, og så bliver det lige en tand for fjollet og fungerer ikke rigtig imo. It just doesn’t make a whole lot of sense.
Buffy og Willows dialog om “The List” er dog meget morsom.

Issue’et har to afslutninger (Xander/Dracula og Buffy/Satsu), og dem har jeg noget forskellige meninger om. Den første er enormt veleksekveret, giver mening, videreudvikler Xander, mens han stadig har noget humor tilbage. I dug it.

Buffy/Satsu-afslutningen less so.
Det føles for mig bare lidt som om, den forfladiger deres forhold – og gør det ligegyldigt. Jeg har ikke noget imod, at Buffy eksperimenterer – og har det fint/godt med, at hun ikke lige pludselig er lesbisk. Men hele sekvensen føles bare lidt “off”. Specielt: ”I suppose we could also save goodbye for tomorrow.” At de havde sex, gav bare mere mening første gang, (hvor det også var hylende morsomt bagefter)
Ved ikke. Men jeg var ikke rigtig tilfreds.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#30 rockysds 15 år siden

Buffy 8:

#16 – Time of Your Life – Part 1

Joss Whedon og Karl Moline sammen igen. Sweet. Moline bruger et par sider til at ramme Buffy, men det generer ikke og hans art er ellers rigtig fremragende.
Og hvor hot er Dawn som centaur ikke lige? ;)


Issue’et fungerer mest af alt som et morsomt set-up til Buffy/Fray-historien. Bortset fra den rimelig heftige og modige udvikling, der sker med the Big Bad’s planer i Skotland. Det var rart at se Kennedy igen, og fed entre fra Fray, selvom det jo netop ikke er andet end en entre. Men ligesom i #15 gang er det modne, men umodne Xander, der virkelig fænger mig.

Jeg har ikke så meget andet at sige til #16, da det er så meget en intro, at jeg har svært ved at bedømme den alene.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: