Gravatar

#21 Ispep 10 år siden

Ideen om selvopofrelse har slået mig hvis det så bare kunne medføre at BN kunne genopstå.
Gravatar

#22 Eodvv 10 år siden

er det hemmeligt hvem de 2 eller 3 er?
Gravatar

#23 elwood 10 år siden

Jeg tror bare ikke folk vil hænge nogen ud herinde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 Eodvv 10 år siden

elwood

det gør de jo alligevel, når nogle godt ved hvem de snakker om. Det er ikke så underligt at forummet er "dødt" hvis der er den slags tys-tys stemning.
Gravatar

#25 gi-jones 10 år siden

Med 4 posts tror jeg ikke der er nogen, der er ude efter dig Eodvv :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#26 elwood 10 år siden

Forummet er ikke dødt bare på grund af det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 Eodvv 10 år siden

gi-jones (25) skrev:
Med 4 posts tror jeg ikke der er nogen, der er ude efter dig Eodvv :)


det var da ikke mig selv jeg tænkte på.
Gravatar

#28 wimmie 10 år siden

For mig er det en kombination af følgende faktorer:

1. Børn ;) (De er nogle tidsrøvere men det er vist for sent at fortryde dem ;) Dog læser jeg med herinde flere gange om dagen )

2. facebook - bruger det mere men savner også det "gamle" Filmz-forum der føles lidt mere lukket og hyggeligt :)

3. "Visse brugere" - som #5 påpeger... der var en lang periode hvor jeg ikke lavede meget andet end at scrolle forbi lange walls of text -diskussioner der kørte i det samme og det samme, var indforståede og fyldte rigtig meget herinde.

4. Flere af de gamle, faste brugere er ligesom jeg selv heller ikke så aktive mere eller er helt forsvundet; Evermind, Bony, Darklight, Misuma, Bruno (Utyske) samt de to Stefan'er (og andre som jeg sikkert har glemt). Selvom sommerfesterne og julefrokosterne stadig er hyggelige, så er der også et frafald der :(

Er generelt bare meget enig med Cans :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#29 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

Kære alle,

Lige et indspark fra os, der skal reddes :)

Først lidt fakta: Filmz har aldrig haft så mange læsere og aktive brugere som nu, men der er rigtigt nok forsvundet nogle af de gamle kæmper og kommet nye til.

Tråden her er for mig i sig selv et bevis på, at Filmz lever, og at rygterne om vores død er stærkt overdrevne, som en anden vist sagde engang.

Men vi er også helt klar over, at der altid er ting, der kan forbedres. Derfor skrev jeg denne: http://filmz.dk/filmz-mener-laeserne-har-naesten-a... for måneder tilbage.

Et løft på nyhederne var det største ønske fra jer. Og det har vi forsøgt at levere. I dag har vi det højeste antal af daglige nyheder, der vel er set i Filmz' lange historie. De er bredt udvalgt. Fra brede blockbuster-nyheder over nyt fokus på tv-serier til den smallere festival-dækning, hvor der dagligt leveres nyt fra CPH PIX i disse dage.

Derudover har vi introduceret Filmz-tillæg, hvor du kan læse længere artikler, interviews og reportager. Filmz-toppen med en ugentlig topliste og Filmz mener som et debatformat, som kendes fra dagbladene. Du vil ikke kunne lide alle disse tiltag, men giv dem nu en chance.

Anmeldelserne er vi stolte af på Filmz. Det er subjektive sager. P.t. leverer filmz i snit mest anmelderstof af alle danske medier. Vi har haft nogle af landets dygtigste anmeldere tidligere, men dem, der skriver i dag er nu heller ikke værst. Rutinerede kræfter kombineret med nye talenter - giv også dem en chance.

Vi står gerne til rådighed for masser af kritik og verbale tæsk, men husk også gerne lige et high five for et par af de ting, der lykkes for alle de hårdt kæmpende kræfter, som dagligt bruger timevis på at give jer et fedt Film(z)-site - hvor der er noget for alle.

Vi ses på forum.

Vh. Filmz-teamet.
Gravatar

#30 Kyllingebenet 10 år siden

Mon ikke det er Ispep, DrDoom, BN, Thomas Nielsen og undertegnet, der anses for at være de sorte får i klassen?
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: