Gravatar

#21 Åkepool 14 år siden

Min søn er syg, så jeg er hægtet af, inden jeg overhovedet kom igang.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#22 MOVIE1000 14 år siden

#21 er det alderen der er ved at komme op ad;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 Lord Beef Jerky 14 år siden

Nu har jeg set et par afsnit, og indrømmer, at det er bestemt en af de bedste julekalendrer de seneste mange år.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#24 Highland Park 14 år siden

#23: Virkelig? Nu bliver jeg for alvor nysgerrig.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 14 år siden

#24 Well, tænk over hvad der er kommet de sidste mange år, så skal der sgu ikke så meget til at slå det. Pagten er indtil videre en ganske habil julekalender, men den kommer naturligvis ikke tilnærmelsesvist tæt på de rigtigt gode.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 Highland Park 14 år siden

#25: Jeg har ikke fulgt med i de sidste mange års julekalendere. Hvis den ikke er samme liga som nogen af de klassiske, er jeg ikke så nysgerrig alligevel.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 14 år siden

#26 Det synes jeg ikke den er... endnu i hvert fald. Den har en meget klassisk opbygning, men som noget nyt og forfriskende er skuespillet faktisk nogenlunde habilt. Man bliver ikek afbrudt af latterlige sange opbygget som musikvideoer (noget som TV2s julekalendrer konsekvent gør), så det er historien der er i fokus, og selvom den er ganske forudsigelig, er det svært ikke at være interesseret i et barn der mobbes, og tilmed kan se nisser, som hele omverdenen vurderer som en flugt fra virkeligheden. Serien er jo stadig i sin begyndelse, men det er nok i et af de næste par afsnit, at man får en idé om, hvad resten skal handle om, og det er vel det der er det mest afgørende for, om Pagten er rigtig god eller går i den anden retning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 Åkepool 14 år siden

#22 - Min eller hans?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#29 Highland Park 14 år siden

Lord Beef Jerky (27) skrev:
... et barn der mobbes, og tilmed kan se nisser...

Arbejdstitlen skulle vel aldrig være "Lad den rette komme i julestemning"? ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#30 Lord Beef Jerky 14 år siden

#29 Haha, could be could be...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: