Særligt Apple og Netflix rygtes med i kampen om at give premiere på næste James Bond-film.

Biografpremieredatoen til “No Time to Die” er blevet flyttet to gange. Fra april 2020 til november 2020 og senest videre til april 2021.

Men det er tvivlsomt, om særligt det nordamerikanske biografmarked er klar til en større åbning om et halvt år, da der næppe er en corona-vaccine bredt tilgængelig til den tid.

Det presser MGM, der har lagt ud for “No Time to Die”, hvilket låser selskabet, der altså ikke kan investere i nye, store projekter i mellemtiden.

Samtidig arbejder MGM på at blive solgt, hvor Amazon og Apple tidligere er nævnt som mulige købere.

Nu forlyder det så på rygtebørsen, at flere streaming-selskaber har budt sig til i kampen om at købe “No Time to Die” ud af biografen.

Konkret nævnes der muligheden for at frasælge de nordamerikanske rettigheder, da James Bond-franchisen historisk set ikke er så stor i USA, men derimod virker bedre i Europa.

Derfor spekuleres der nu åbent i, om “No Time to Die” kan ende med at få amerikansk premiere på enten Apple TV+ eller Netflix.

Læs også ‘Bond-selskab arbejder på et salg: Kan sende “No Time to Die” på streaming‘.

“No Time to Die” er aktuelt premieresat i biografen til april 2021.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 thomas040 3 år siden

Det er et spørgsmål om tid og penge. På et eller andet tidspunkt tipper balancen, og MGM kan se at det bedst kan betale sig at få det bedste ud af det, før prisen begynder at falde igen.
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: