Gravatar

#11 filmz-rosapigen 19 år siden

I kan altid smide en mail :)

Venlig Hilsen

Rosepigen
Gravatar

#12 gi-jones 19 år siden

#10: Er patent ikke noget man tager på en opfindelse? Altså noget fysisk?

Jeg mener bestemt at have erfaret, at der i disse tilfælde er tale om ophavsret, hvilket man ikke kan fralægge sig, men man kan underskrive en aftale om udnyttelse af ideen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 filmz-rosapigen 19 år siden

Korrekt. Jeg var lige hurtig nok, der er tale om ophavsret :)

Rosa
Gravatar

#14 filmz-gimleno1 19 år siden

Ingen øffer, fup koncepter har været lavet flere gange før hvor folk er blevet groft røvrendt, og de vil fortsætte med at blive lavet....hvad enten dette er en af slagsen eller ej er det ikke underligt at folk er oppe på dupperne når noget lyder mistænkeligt - og det gør denne konkurrence i mine øjne i MEGET høj grad!
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#15 gi-jones 19 år siden

#9: Men kan du ikke godt se, hvordan det ser ud fra deltagernes synspunkt? Ved at tilmelde sig, fralægge man sig jo samtidig ethvert krav på sit arbejde. Selv hvis man ikke vinder, har I stadig lov til at kopiere ideen, så hvad forhindrer Jer i det?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 filmz-Business Monkey 19 år siden

Ambitionen er at skabe en ny og anderledes konkurrence som kan forene kulturen og erhvervslivet, med vinding fra begge sider.

Muhahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#17 filmz-rosapigen 19 år siden

Hvis man ikke kan se, at der er vinding fra vores side, så er man blind. Nok om det.

Jeg deltog engang i en Stimorol-slogan-konkurrence, hvor jeg gav dem min ide. Det var vilkårene, mod at jeg kunne vinde en præmie i den anden ende. Jeg vandt ikke og jeg tror heller ikke min ide er blevet brugt.

Reglerne for konkurrencen en klare. Er man ikke enig, skal man naturligvis ikke deltage. Så er sansynligheden for at jeg vinder også større :)

Rosa
Gravatar

#18 filmz-Business Monkey 19 år siden

Stadigvæk... Kultur og erhvervsliv i en symbiose...?

Muahahahahahahahahahahahahahaha!!!
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#19 filmz-gimleno1 19 år siden

#17 Det er sjovt, for jeg har det sådan at hvis man ikke kan se man bliver snydt så er man naiv :)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#20 Zabriskie 19 år siden

Gimleno 1, nu må du tage dig sammen! Hvis dine idéer er så geniale at du ikke kan deltage i en sådan konkurrence af frygt for at idéen bliver stjolet, bør du da bare gå hen til det nærmeste reklamebureau og strø om dig med din kreativitet, for derefter at blive ansat til en fed hyre! Du får her muligheden for at blive opdaget af de store onde forretningsfolk, for tænk dig lige om, hvis du nu laver en genial god reklameidé, ville det da være komplet tåbeligt af folkene bag konkurrencen, blot at stjæle din idé og ikke udnytte det potentiale du åbenbart har. It's a win-win paranoia freak.
Le temps détruit tout

Skriv ny kommentar: