Gravatar

#21 filmz-gimleno1 19 år siden

#20 Jeg tror du bør læse mit indlæg lidt nærmere igennem. Jeg har ikke påstået at jeg har nogen geniale idéer men jeg kender til flere lignende tilfælde hvor folk er blevet tørret noget så gevaldigt i bagdelen med lignende koncepter - LÆS: Altså IKKE mig selv - fatter du det nu eller skal stavepladen frem?

Men fair nok, jeg syntes da i skulle deltage, men hvis (HVIS!) jeg får ret, så lad være med at oprette tude-tråde herinde, ikke? ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#22 filmz-rosapigen 19 år siden

Der er heller ikke tale om at nogen stjæler ens ide. De nominerer og præmierer jo netop de bedste ideer. At stjæle en ide ville være hvis de i al hemmelighed luskede sig til ideen. Paranoia er nok det rigtige udtryk i denne sammenhæng, mm. gimleno1 bevidst prøver at skræmme andre fra at deltage så hans chancer bliver større :)

En helt anden ting. Ville Recommended, Deluca Film, Tv2 reklame og de andre samarbejdspartnere snyde folk. Næppe!!?

Rosa
Gravatar

#23 filmz-gimleno1 19 år siden

Søde rosapigen, tro mig, jeg deltager ikke, men deltag da, fint med mig - din naivitet overskygger min paranoia... Og helt ærligt, ved du overhovedet hvad du taler om? Kender du de selskaber? Kan da fortælle dig at både TV2 og Deluca har haft sager kørende fra folk de har snydt eller underbetalt, såååå lad os nu ikke spille for altvidende her..
Gravatar

#24 filmz-gimleno1 19 år siden

Lige for at lukke den der - du er velkommen til at tro at jeg blot prøver at skræmme folk væk, intet jeg kan sige kan få dig til at tro andet alligevel og det er jo så fint nok - og jeg siger heller ikke at denne konkurrence ER fup, blot at den minder om nogle forgængere der VAR fup, hvor folk blev røvrendt på det grummeste - men deltag dog og se hvad der sker; måske er du heldig at få en mp3 afspiller i præmie mens de scorer kassen på din ide, det ville da være cool! Så vinder alle jo, ikk? ;-)
Gravatar

#25 filmz-rosapigen 19 år siden

Hvilke konkurrencer var fup?

Score kassen på min ide. Jeg deltager for at vinde, bliver jeg ikke blandt de 15 nominerede er det nok fordi min ide ikke er genial eller nyskabende nok.

Jeg ser denne konkurrencen som en chance for at vise flaget. Jeg vil gerne arbejde med reklamefilm og ser dette som en mulighed for at skabe de forbindelser jeg har alt for få af :)

Rosa
Gravatar

#26 filmz-gimleno1 19 år siden

#25 Tror vist jeg har brugt mere end tid nok på denne samtale
Gravatar

#27 filmz-rosapigen 19 år siden

Men det ville være rart at høre om de mange konkurrencer som var fup!

Har forresten fået en genial ide til 3x34 :)

Er der nogen som ønsker at filme med mig :))
Bor på Fyn?

Rosa
Gravatar

#28 =galledalle= 19 år siden

Hehe noget i lige må høre.
Vi går i en helt almindelig folkeskole og nu er der rygter om at de vil være sponsor til denne konkurrence og andre konkurrencer de får som mail sådan nogle lærere :D

Så kunne det være fedt at vinde :D
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#29 filmz-rosapigen 19 år siden

Vil skolen deltage som sponsor, eller vil I deltage som elever? Forstår ikke helt din kommentar!

Rosa
Gravatar

#30 ks 19 år siden

Bare lige af ren nysgerrighed, uden at træde nogen over tæerne.

rosapigen: Hvis du gerne vil arbejde indenfor reklamebranchen, hvorfor læser du så Jura? Er det ikke to vidt forskellige retninger?

Skriv ny kommentar: