Gravatar

#11 Slettet Bruger [192128596] 19 år siden

Kan man så godt optage oveni noget man allerede har optaget?
Gravatar

#12 =galledalle= 19 år siden

Skal lige siges at jeg køber mine bånd til en 50,- max. nogle gange kan de købes 3 for 150 og så slår man bare til... Man kan også bare tage over grænsen og købe dem. Der koster de helt ned til 30 kr :O

Er ikke helt klar over kvaliteten på de helt billige. Har kun købt dem til 50 og det er præcist de samme som købes i dk for 150-200,-

#11- Oveni alt det du vil :D
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#13 filmz-vassago 19 år siden

På et tidspunkt vil båndet dog blive slidt, da jeg brugte dv bånd tror jeg at jeg brugte dem ca. 10 gange.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 gi-jones 19 år siden

Der kan i øvrigt være ret stor forskel på kvaliteten af bånd. Skal ikke kunne sige hvilke mærker der er bedst, men jeg har haft nogen der i hvert fald ikke var gode. Så kommer der billedfejl i båndet, og nogle gange tidskode-problemer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 filmz-vassago 19 år siden

tidskode? ikke med mini-dv, har det så ikke været brugt til dv-cam
Gravatar

#16 gi-jones 19 år siden

Nej det var nu i mit kære XL1. Det kan dog også have været kameraets fejl.
Gravatar

#17 Thorsby 19 år siden

#15 Der er tidskode på mini-DV.
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#18 filmz-vassago 19 år siden

Jo, men vel ikke en decideret tidskode, som man kender fra rigtigt broadcast udstyr. Det er vel bare en der løber, du kan vel ikke assemble på den, regenere videre på den, inserte eller fange den fra f.eks en vtr eller et andet kamera, så man har en 100% nøjagtig tidskode ned til den mindste frame.
Gravatar

#19 gi-jones 19 år siden

Kender ikke alle de fine ord, men tidskoden er da understøttet i et hvilket som helst redigeringsprogram så du kan batche ud fra den, og senere køre de samme klip ind igen helt nøjagtigt.
Gravatar

#20 filmz-vassago 19 år siden

Jo, men hvis du nu er ude på f.eks en 5 kamera produktion, og vil have det fuldstændigt i sync, hvad så? Eller hvis du har en master, som du skal rette noget på, f.eks med et indklipsbillede fra en anden vinkel, så kan man heller ikke rette det uden at det bliver et større arbejde.

Skriv ny kommentar: