#30: Ja, jeg ved ikk om beskeden er rettet mig også men jeg kan sige at det VAR en gammel lorte maskine jeg redigerede netop den film hvor den gjorde bøvl med på og har ikke redigeret andre film end den så, det kan være det.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#32 syntes altid det er noget bøvl at sætte sig ind i et andet redigerings prog. Men jeg kigge den tutorial som jeg fandt igår, og den er ret god til lige at komme igang med. Og de triks man lære kan man også bruge i de fulde pakker, for den her gratis udgave er som snyt ud af næsen på deres store pakke. Se den gratis tutorial! :-)
Man skal låne/nasse hvor man kan, det har jeg lært. Jeg har efterhånden fået skrabet nogle steder til mig. Ungdomsskolen er fantastisk i Aalborg da man kan låne op til 4 LX1 kameraer og 2 stk. komplet lysopsætninger. Endvidere har Ungdomsskolen et musikindspilnings studio og et redigeringsstudio men en prof. tekniker til hjælp. Foruden det havde min folkeskole er rimelig nice sæt redigerins maskiner med programmer og kameras. Jeg kan kun sige til andre, kom ud og spørg de lokale skole, ungdomsskoler, ungdomsklubber mm. Nogle har dem har sq sagerne uden at bruge dem for tit!
#36 Ja sku` hvis man til davligt ikke er en total nar i skolen, så kan man nasse sin vej ind i himlen der. Vi har også nasset på skoler og vi oprettede vores eget ungdomshold for at lave film,, Men det kommer meget and på hvordan man fremlægger sine idér og ønsker. Man skal opbygge et tilids forhold til dem man nasser fra,, man skal ikke komme brussene og bede om at låne det hele første gang. Man skal låne noget, vise at man passer på det og bruger det rigtigt og aflevere det til tiden, i den stand man lånte det i. (og hvis man kan spørge den lære som står for udstyret om noget ,,så de kan få lov at være kloge Åge så er det et plus.) Man skal huske at vise det man har lavet til læren,,,, når det er gjort kan man stort set spørge efter nøglen så man kan komme ind uden for åbningstiden.... :-)
Man kan komme rigtigt langt, ved at gøre det rigtigt.
#31 Collateral 19 år siden
#32 filmz-pedder 19 år siden
-More than just movies
#33 evermind 19 år siden
Det var nu til pedder (#26), men kan godt se, at indholdet også passer som respons til din besked. :)
#34 filmz-netrom1 19 år siden
Se den gratis tutorial! :-)
#35 evermind 19 år siden
#36 filmz-lokefar 19 år siden
Jeg kan kun sige til andre, kom ud og spørg de lokale skole, ungdomsskoler, ungdomsklubber mm. Nogle har dem har sq sagerne uden at bruge dem for tit!
#37 filmz-netrom1 19 år siden
Man kan komme rigtigt langt, ved at gøre det rigtigt.
MvH Netrom1